Mārketinga prioritātes tirdzniecības centru attīstībā.
Autor
Mārtiņkrista, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā „Mārketinga prioritātes tirdzniecības centru attīstībā” ir sniegta vispārēja informācija par tirdzniecības centru attīstību, tirdzniecības centru tendencēm pasaulē un tirdzniecības centru mārketinga raksturojošām īpatnībām. Par pamatu mārketinga darbības analīzei tiek pētīta mārketinga darbība un apkalpošanas kvalitāte tirdzniecības centrā VIVO centrs, kas sniedz reālu priekšstatu par notiekošo vietēja mēroga tirdzniecības centros. Lasītājam šis bakalaura darbs sniedz apkopotu informāciju par tirdzniecības centru nozari kopumā. Autore uzsver, ka tas ir pirmais Latvijā sastopamais informācijas avots latviešu valodā par šo nozari kopumā. Autore ir sniegusi secinājumus par esošo attīstības situāciju pasaulē, mārketinga īpatnībām nozarē, kā arī izstrādājusi priekšlikumus tirdzniecības centru nozares attīstības iespējām Latvijā un priekšlikumus tirdzniecības centra VIVO centrs mārketinga darbības uzlabošanai pamatojoties uz izanalizēto informāciju. Darba apjoms ir 83 lapaspuses, sastāv no 5 nodaļām, tajā iekļauti 8 attēli, 12 tabulas un 5 pielikumi, darba izstrādē izmantoti 35 literatūras avoti. The general information about the shopping centres development, tendencies over the world and the specific characters of shopping centres marketing is given in the bachelors’ theses „Marketing priorities of shopping centres development ". The analysis of marketing activities is made based on the investigations about the marketing activities and service quality in the shopping centre VIVO centrs, which gives the real overview about ongoing in local scales shopping centres. These bachelors’ theses offer to readers the summarised information about the shopping centres sector in general. The author accents that this is a first in Latvia available information source on Latvian language about this sector in general. The author has presented conclusions on present developmental situation in the world, marketing features in the sector as well has worked out the recommendations for the shopping centres sector development options in Latvia and the recommendations for the improvement of marketing activities in the shopping centre VIVO centrs based on the analysed information. The theses is on 83 pages, consists of 5 parts, includes 8 pictures, 12 tables and 5 annexes, there are 35 literature sources have been used working out the theses.