• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties American Express kredītkarti.

Thumbnail
View/Open
303-6998-Anna_Zarina_vadz030752_2007.pdf (772.8Kb)
Author
Zariņa, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2008
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs satur:66.lpp.(bez pielikumiem), 6 tabulas, 19 attēlus un 2 pielikumus. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt pircēju rīcības ietekmējošos faktorus, par praktisku piemēru izvēloties AS Parex bankas emitētās American Express kredītkartes, izdarīt secinājumus, kā arī izstrādāt priekšlikumus. Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiks sniegts teorijas atspoguļojums par pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem. Otrajā nodaļā tiks sniegts teorijas atspoguļojums par pakalpojumu īpatnībām. Tiks atspoguļota kopējā kredītkaršu tirgus situācija, aprakstīti trīs lielāko banku kredītkaršu piedāvājumi. Trešajā nodaļā autore raksturos American Express sadarbību ar AS „Parex banka”, būs neliels ieskats American Express izaugsmes vēsturē, tiks aprakstīti American Express Blue, American Express Gold un American Express Platinum piedāvātais serviss un pakalpojumi. Bakalaura darba pēdējā nodaļā – ceturtajā nodaļā – tiks veikta pētījuma analīze, izvērtējot pircēju rīcību ekonomisko, sociālo, kultūras, personisko un psiholoģisko faktoru ietekmi, izvēloties American Express Blue vai American Express Gold kredītkartes. Darbā tiks izmantota speciālā literatūra, Centrālās statistikas pārvaldes dati, Latvijas Bankas informācijas dati, interneta resursos sniegtā informācija un komercbanku interneta portāli.
 
Bachelor’s paper consists of: 66 pages (without annexes), 6 tables, 19 images and 2 annexes. The aim of this Paper is to investigate factors that influence customer’s behavior by choosing American Express credit cards issued by SC Parex banka, to draw conclusions and develop proposals. The first chapter of the theoretical part characterizes factors that influence customer’s behavior; second chapter – service features. Will be described credit card current situation in the market, will be described offers of three biggest banks in Latvia. The third chapter will be given description of co-operation between SC Parex banka and American Express, historical development of American Express company and American Express products – Blue, Gold and Platinum. In the last chapter of the Paper will be described survey, analyzed economical, social, cultural, personal and psychological factors that influence customer’s behavior by choosing American Express credit cards American Express Blue or American Express Gold. The paper will refer to specific literature, data of Central Statistics bureau, Bank of Latvia financial information, web sources and commercial banks Internet portals.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13387
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV