Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorPunāne, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:45Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7013en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13390
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt zīmola ROLTECHNIK atpazīstamību Latvijā pamatojoties uz teorētisko materiālu un aptaujas anketas datu analīzi, un izstrādāt priekšlikumus zīmola pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, kur pirmā nodaļa ir teorētiskā. Šajā nodaļā tiek aplūkots, kas ir zīmols, dažādu autoru skatījumā, kā arī zīmola uzbūve, un tā veidošanās process. Otrajā nodaļā uzmanība tiek pievērsta zīmola veidošanas procesam uzņēmumā „Amirels”. Trešajā nodaļā tiek analizēti autores izveidotas aptaujas anketas dati. Anketas mērķis iegūt informāciju par ROLTECHNIK zīmola atpazīstamību Latvijā. Bakalaura darba beigās apkopoti autores izdarītie secinājumi no iepriekš aplūkotās informācijas un izteikti priekšlikumi situācijas uzlabošanai. Bakalaura darbā izvirzīto uzdevumu sasniegšanai, autore izmantoja literatūras referatīvo analīzi, salīdzināšanas metodi, grafisko metodi un anketēšanas metodi. Bakalaura darbā ir izmantoti 39 literatūras avoti un uzņēmuma SIA „Amirels” nepublicētie materiāli. Bakalaura darbs satur: 62 lappuses (bez pielikumiem), 26 attēli un 1 pielikums.en_US
dc.description.abstractA bachelor work purpose is to probe in brand ROLTECHNIK identification Latvia ground on the theoretical material and analysis of questioning questionnaire data, and produce suggestions brand improvement. Bachelor work is from 3 departments, where the first department is theoretical. In is this department examined, what is brand, in the point of view of various authors, as also brand structure, and his appear process. In the second department attention was turned a brand form process in an enterprise „Amirels”. In is the third department analyses after an author questioning questionnaires are created with the purpose of to obtain information for ROLTECHNIK brand identification in Latvia. In the conclusions done by an author are a bachelor work end summarized from the beforehand examined information and the offered suggestions situation improve. In bachelor work arrive at of the pulled out tasks, an author utilized the literature abstract analysis, compare method, graphic method and questionnaire method. In 39 literature springs are bachelor work utilized and enterprise Ltd. „Amirels” the unpublished materials. Bachelor work contains: 62 pages (without appendixes), 26 images and 1 appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „Amirels” zīmola ROLTECHNIK atpazīstamība Latvijā.en_US
dc.title.alternativeIdentification Amirels Ltd. of brand ROLTECHNIK in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record