Firmas mārketinga pasākumu kompleksa analīze
Author
Lēmane, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba pirmajā nodaļā analizēta kultūras pakalpojuma nozīme un patēriņa īpatnības Latvijā. Otrajā nodaļā raksturotas teorētiskās mārketinga pasākumu kompleksa īpatnības kultūras nozarē, tātad analizēti četri elementi - kultūras produktu īpatnības, cena, vieta, izplatīšanas stratēģijas un kultūras produkta virzīšana tirgū. Trešajā nodaļā sniegts SIA „Ogres estrāde” darbības vispārējs raksturojums, Ogres estrādes vēsture, kā arī firmas ekonomiskais raksturojums. Ceturtajā nodāļā izpētīti SIA „Ogres estrāde” mārketinga pasākumu kompleksa elementi, raksturota estrādes atrašanās vieta, piedāvātie pakalpojumi, cenu noteikšana 2006. un 2007. gada pasākumu piedāvājumiem, kā arī produkta virzīšanas pasākumi. Savukārt bakalaura darba pēdējā, piektajā nodaļā analizēti Ogres estrādes aptaujas rezultāti.
Bakalaura darbā veiktā teorētiskā un praktiskā pētījuma rezultātā izstrādāti ieteikumi SIA „Ogres estrāde” mārketinga pasākumu pilnveidošanai.
Bakalaura darbā izmantota ekonomiskā un mārketinga literatūra, publikācijas periodiskajos izdevumos, valsts centrālās statistikas pārvaldes datu bāze , SIA “Ogres estrāde” nepublicētie materiāli, elektroniskie (interneta) resursi, bakalaura darba autores veiktās socioloģiskās aptaujas dati, kā arī bakalaura darba autores personīgā pieredze. The first chapter of the bachelor paper analyzes the importance of culture services and consumption peculiarities in Latvia. The second chapter characterizes the theoretical peculiarities of the marketing mix in the culture sphere, thus, four elements – features of culture products, the prices, the place, distribution strategies and the advancement of culture products on the market. The third chapter generally describes the work of Ogres Estrade company, the history of Ogres Estrade and gives economic characteristics of the company. The fourth chapter researches the elements of the marketing mix of Ogres Estrade; the chapter characterizes the location of Ogres Estrade stage, its provided services, the determination of prices for offers of events in 2006 and in 2007, as well as the advancement activities of products. In their turn, the fifth chapter analyzes the results of an inquiry concerning Ogres Estrade.
As a result of theoretical and practical research carried out in the bachelor paper, suggestions for development of marketing activities and events of Ogres Estrade company have been made.
The bachelor paper made use of economic and marketing literature, publications in periodicals, the data base of the Central Statistical Bureau, unpublished materials of Ogres Estrade, internet resources, data of a