Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorReinholde, Noraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:45Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7032en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13395
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: „Mārketinga komunikācija SIA „LEC””. Darba mērķis: izpētīt mārketinga komunikācijas realizāciju SIA „LEC” un izstrādāt pilnveidošanas priekšlikumus. Mērķa sasniegšanai definētie darba uzdevumi: 1)izpētīt mārketinga komunikācijas plānošanas un vadīšanas uzņēmumā teorētiskos aspektus; 2)izpētīt nozares vidi un SIA „LEC” darbību; 3)izanalizēt SIA „LEC” komunikācijas plānošanas un vadīšanas praksi; 4)izpētīt komunikācijas plānošanas un vadīšanas praksi lielāko konkurentu uzņēmumos, iedzīvotāju viedokli par SIA „LEC”, sastādīt mārketinga komunikācijas plānu un sniegt ieteikumus uzņēmuma mārketinga komunikācijas procesa uzlabošanai. Darba pirmajā nodaļā pētīti mārketinga komunikācijas plānošanas un vadīšanas uzņēmumā teorētiskie aspekti. Otrā nodaļa veltīta būvniecības nozares vides Latvijā izpētei, raksturots pētāmais uzņēmums un tā sniegto pakalpojumu konkurētspēja, izstrādāta SVID matrica. Darba trešajā nodaļā analizēta uzņēmuma komunikācijas plānošanas un vadīšanas prakse, izpētot sabiedrisko attiecību nodaļas pienākumus, mārketinga komunikācijas plānu, apkopojot klientu/pasūtītāju viedokļa pētījumus un strukturēto interviju ar uzņēmuma amatpersonām rezultātus. Ceturtajā nodaļā ar strukturētās intervijas palīdzību izpētīta komunikācijas plānošana un vadīšana lielāko konkurentu uzņēmumos, apkopoti iedzīvotāju aptaujas rezultāti, izstrādāts mārketinga komunikācijas plāns un sniegti ieteikumi darbā analizētā uzņēmuma mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Bakalaura darba pētījuma rezultātā izpētīti dažādu teorētiķu un praktiķu ieteikumi mārketinga komunikācijas veidošanai, izpētīta nozares vide, konkrētais uzņēmums un tā mārketinga komunikācijas prakse, konkurentu pieredze, iedzīvotāju viedoklis un, apkopojot pētījumā iegūtos datus, sniegti priekšlikumi SIA „LEC” mārketinga komunikācijas sistēmas pilnveidošanai. Atslēgvārdi: SIA „LEC”, mārketinga komunikācija, sabiedriskās attiecības.en_US
dc.description.abstractBachelor paper: „Marketing communication in LEC Ltd.” Aim of the paper: to study the marketing communication in LEC Ltd. and develop proposals for improvement. Tasks defined for reaching the aim: 1)to study the theoretical aspects of planning and management of marketing communication in the company; 2)to study the field environment and the activities of LEC Ltd; 3)to analyze the company practice in communication planning and management; 4)to study the practice of communication planning and management in the largest rival companies, obtain the public opinion about LEC Ltd., prepare marketing communication plan and provide recommendations for improvements of the company’s marketing communication. The first part of the paper deals with theoretical aspects of planning and management of marketing communication in the company. The second part describes the situation in construction field in Latvia, characterizes the company under the study and the competitiveness of its services, as well as contains developed SWOT matrix. The third part of the paper includes the analysis of the company communication planning and management practice, including study of responsibilities of public relations, marketing communication plan, summary of client/ customer opinion investigation and the results of structured interviews with company management. The fourth part of the paper includes the study of communication planning and management, involving the structured interview, in the biggest rival companies, summary of public opinion results, developed marketing communication plan and recommendations for improvements of marketing communication in the company analyzed in this paper. During the study of the Bachelor paper different recommendations for establishment of marketing communication provided by several theoreticians and practitioners have been studied, the field environment, the particular company and its marketing communication practice and the experience of competitors have been reviewed, as well the public opinion and, having summarized the obtained data, the recommendations for LEC Ltd. marketing communication system development have been provided.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācija SIA „LEC”.en_US
dc.title.alternativeMarketing Communication in LEC Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record