Mazumtirdzniecības attīstība Latvijā
Author
Muižniece, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Jēkabsone, Sandra
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Tirdzniecības, tostarp mazumtirdzniecības attīstībā izpaužas valsts ekonomiskās attīstības rezultāts un reizē tā ietekmē jebkuru iedzīvotāju. Ir svarīgi gan patērētājam, gan ekonomistam izprast, kāda ir mazumtirdzniecības loma, kādas ir nozarē notiekošo pārmaiņu sekas un to rezultāts, tāpēc darbs ir aktuāls pētījumu, analīzes un prognožu apkopojums.
Darba mērķis ir izpētīt mazumtirdzniecības nozīmi, attīstības virzienu un ietekmi uz Latvijas tautsaimniecību, atklāt pozitīvo un negatīvo nozarē notiekošajām pārmaiņām, kā arī izstrādāt priekšlikumus mazāk spēcīgo nozares dalībnieku iespējām tirgū un prognozes tālākai mazumtirdzniecības attīstības virzībai.
Darbs ir paredzēts jebkura vecuma cilvēkam, kuru interesē aktuālās Latvijas ekonomikas attīstības tendences, kā arī, protams, ekonomikas studentiem, pasniedzējiem kā informatīvais materiāls. The result of economical growth can be seen in development of trade and retail trade and simultaneously it influences every inhabitant. It is important for both – the consumer and the economist to comprehend the role of retail trade as well as to find out results of changes in the field; therefore this is a topical research and a summary of analysis and prognoses.
The goal of the work is to explore the entity of the retail trade, direction of the development of the field and its impact on Latvia’s national economy. The goal includes discovering the weak and strong points of changes; developing proposals to help competitors of the field to stay in the market and develop prognoses for the further progress of the field.
The work is useful for students of economics, secondary school students and teachers as it is an informative material.