Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorMārtiņkrists, Edmundsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:29Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10598en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13815
dc.description.abstractBakalaura darbā „Produkta ledus tēja ieviešana tirgū” tiek izskatīti jauna produkta ieviešanas tirgū teorētiskie principi, kā arī tiek analizēts a/s „Cido grupa” produktu līnijas - ledus tējas attīstības iespējas Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgū. Darba gaitā ir salīdzinātas tirgus tendences un analizēti konkurenti un analizējot tirdzniecības datus, autors ir secinājis, ka ledus tējas kategorija strauji attīstās, un a/s „Cido grupa” ir jāturpina attīstīt šis bezalkoholisko dzērienu segments. Darba apjoms ir 79 lapaspuses, kas sastāv no 3 nodaļām, tajā iekļautas 11 tabulas, 13 attēli un 6 pielikumi, darba izstrādē uzmantoti 25 literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractIn the thesis for the Bachelor’s degree „Ice tea product introduction into the market” the theoretical principles of the introduction of new product into the market are reviewed and the development possibilities of the products line – ice tea of the stock company “Cido grupa” on the Latvian market of nonalcoholic drinks are analyzed. During the work the market tendencies are compared and competitors have been analyzed. Based on the analyses of the trade data the author concluded that the ice tea category rapidly expanding and the stock company “Cido grupa” must continue to develop this segment of nonalcoholic drinks. The volume of the work is 79 pages consisted of 3 chapters. There are 11 tables, 13 diagrams and 6 appendixes included. 25 literature sources have been used working out this thesis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleProdukta ledus tēja ieviešana tirgūen_US
dc.title.alternativeIce tea product introduction into the marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record