Darbinieku motivācijas pilnveidošana AS ,,Air Baltic Corporation"
Author
Kindzule, Sigita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus AS „Air Baltic Corporation” personāla motivācijas pilnveidošanai. Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi, izvirzīti šādi uzdevumi: iepazīties ar zināmākajām motivācijas un stimulēšanas teorijām; aplūkot motivācijas teoriju saistību ar motivāciju tūrisma nozarē; apskatīt esošo motivācijas sistēmu uzņēmumā airBaltic; izpētīt darbinieku motivāciju uznēmumā, izmantojot anketu darbinieku aptaujāšanai; analizēt iegūtās aptaujas rezultātus; pamatojoties uz teoriju un veiktā pētījuma datiem, izstrādāt priekšlikumus personāla motivācijas pilnveidošanai uzņēmumā airBaltic.
Darbā ir divas nodaļas, secinājumi un priekšlikumi, kā arī izmantotās literatūras un avotu saraksts. Darbam ir 1 pielikums.
Pirmajā nodaļā autore apskata motivācijas teorijas, pievērš uzmanību to pielietošanai tūrisma nozarē strādājošo darbinieku motivēšanai, kā arī analizē personāla nozīmi tūrisma nozarē. Otrajā nodaļā autore apskata un analizē uzņēmuma AS „Air Baltic Corporation” finanšu rādītājus, personāla politiku, un motivācijas sistēmu, kā arī analizē darbinieku aptaujā iegūtos datus un izvirza secinājumus un priekšlikumus.
Bakalaura darba izstrādei tika izmantota zinātniskā un mācību literatūra, periodika, interneta resursi, kā arī airBaltic iekšējā informācija no korporatīvajām rokasgrāmatām.
Bakalaura darba apjoms ir 60 lpp., tajā ir 34 attēli un 3 tabulas.
Atslēgvārdi: motivēšana, apmierinātība ar darbu, motivācijas teorijas, aptauja. The aim of this Bachelor’s paper is to work out suggestions for employees’ motivation improvement in AS „Air Baltic Corporation”. In order to achieve above mentioned aim following tasks have been proposed: familiarize with most known theories of motivation and stimulation of employees; examine how motivation theories link with motivation in tourism sector; inspect current motivation system in airBaltic; explore employees’ motivation within company by using questionnaire; analyze results of questionnaire; work out conclusions and suggestions on employees’ motivation improvement on the ground of theory and results of questionnaire.
Paper has two chapters, conclusions and proposals and bibliography. Paper has 1 appendix.
In first chapter authoress examines motivation theories, pays attention to motivation of employees of tourism sector. In second chapter authoress explores and analyzes financial indicators of AS “Air Baltic Corporation”, staff policy and motivation system within company as well as analyzes results of questionnaire and brings forward conclusions and suggestions.
Scientific and educational literature has been used for development of this Bachelor paper as well as chronicles, internet resources and internal information of airBaltic handbooks.
There are 60 pages with 34 pictures and 3 tables in this paper.
Key words: motivation, job satisfaction, motivation theory, questionnaire.