Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorAndronova, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:30Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10677en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13818
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Jauna tūrisma produkta izveide Mārsnēnu pagastā”. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt jaunu tūrisma produktu Cēsu rajona Mārsnēnu pagastā. Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā bakalaura darba daļā ir atspoguļota izpētītā teorija par tūrisma produktu, jaunu produktu un tā ieviešanu. Pētījuma otrajā daļā ir aprakstīta tūrisma produktu iespējamā daudzveidība un veidi, piemēram, semināru organizēšana kā tūrisma produkts. Darba trešajā daļā tiek aprakstīts tūrisma pakalpojumu sniedzošais uzņēmums Mārsnēnu pagastā un izveidots jauns tūrisma produkts, kā arī izdarīti secinājumi, kas balstās uz pētījuma datu analīzi, un izteikti priekšlikumi to pilnveidošanai. Bakalaura darba apjoms ir 64 lapas. Darbā ir 3 tabulas, 7 attēli un 1 pielikums. Darbā izmantoti 22 literatūras avoti. Darba atslēgas vārdi ir tūrisma pakalpojums, tūrisma produkts, lauku tūrisms.en_US
dc.description.abstractThe theame of paper is „new tourism product development in Marsnenu willage”. The bachelor purpose is to develop new tourism product in Cesu region Marsnenu willage. The bachelor countains three patrs. In the first parts of the bachelor work is explored the teory about tourism, new tourism service and it implementation in practice. In the secound part is discuss a diversity and versions of possible tourism service, for example seminar organizing – like product of company in Marsneni rural district and the made new tourism product. As well as the conculusions that are based on the stys data analysis, and makes proposals to improvement. Volume of the Bachelor paper is 64 pages. It countains 3 paragraphs, 3 tables, 7 pictures and 1 supplement. 22 literature sources were used in the paper. The key terms are: tourism service, tourism product, rural tourismen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleJauna tūrisma produkta izveide Mārsnēnu pagastāen_US
dc.title.alternativeNew tourism product development in Marsnenu willageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record