Kultūras tūrisma attīstības iespējas Latvijā
Author
Dāne-Niedra, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Kultūras tūrisma attīstības iespējas Latvijā”.Darba mērķis ir izstrādāt kultūras tūrisma maršrutu ārvalstu tūristiem Latvijā, balstoties uz teorētiskajām zināšanām, kā arī pieprasījuma un piedāvājuma analīzi par kultūras tūrisma iespējām Latvijā.Darbs sastāv no trim nodaļām – teorētiskās, analītiskās un praktiskās. Pirmajā nodaļā tiek aplūkots kultūras tūrisma jēdziens, tā attīstība un vadīšanas process, kā arī dažādi kultūras tūrisma elementi, tiek raksturots materiālais un nemateriālais kultūras mantojums un analizēta kultūras tūrisma nozīme valsts vai objekta attīstības veicināšanā.Otrajā nodaļā Latvija tiek raksturota kā viens no iespējamiem kultūras tūrisma galamērķiem, tiek veikts kultūras resursu novērtējums Latvijā, kā arī analizēts kultūras tūrisma piedāvājums un pieprasījums.Trešajā nodaļā ir aprakstīts autores izstrādātais kultūras tūrisma maršruts, un, izmantojot kvalitatīvās izpētes metodi, analizēta izstrādātā maršruta konkurētspēja.Bakalaura darbs sastāv no 60 lpp., 10 attēliem un 6 tabulām. The topic of the bachelor’s work is „Cultural tourism development facilities in Latvia”.The objective of bachelor’s is to work out cultural tourism route for foreign tourists in Latvia, basing on theoretical knowledge and supply, demand analysis about cultural tourism development facilities in Latvia.Bachelor’s work consists of tree chapters – theoretical, analitical and practical.
In the first chapter is analysed consuption of cultural tourism, its development and management process. Author also described elements of tourism, material and nonmaterial forms of tourism and analysed cultural tourism meaning of state or object development process.
In second chapter Latvia is characterized as one of the possible destination of culture tourism, there is performed assessment of culture resources in Latvia, as well as analysed supply and demand of culture tourism.
In the third chapter ir described cultural tourism route, and also there is analysed competitiveness of route, using qualitative reserch method.Amount of work is 60 pages. It contains 10 pictures and 6 tables.