Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorRobate, Laumaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:32Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11526en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13831
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Aktīvā tūrisma produkta izveide Ikšķiles novadā”. Darba apjoms ir 78 lpp., tas sastāv no 6 nodaļām. Darbā ir ietvertas 5 tabulas un 19 attēli, 3 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts sastāv no 44 nosaukuma. Bakalaura darba mērķis ir izveidot jaunu aktīvā tūrisma produktu Ikšķiles novadā – aktīvās atpūtas bāzi „Smaile”, kas būtu spējīgs veiksmīgi darboties un nestu ieguldījumu Ikšķiles novada attīstībā. Darba mērķa sasniegšanai risināti sekojoši uzdevumi: -Izpētīta un izanalizēta pieejamā literatūra par tūrisma produktu, tā veidošanu, attīstību, tirgus segmentēšanu un aktīvā tūrisma veidiem; -Izpētīta situācija aktīvā tūrisma tirgū Latvijā; -Izveidots projekts aktīvās atpūtas bāzei „Smaile”; -Veikta Latvijas iedzīvotāju aptauja; -Novērtēta konkurence un veikta tirgus analīze; -Izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi atklāto trūkumu un problēmu risināšanai. Pirmajā un otrajā nodaļā tiek apskatīts tūrisma produkta jēdziens, tā būtība, specifiskās īpašības un plānošanas pamatelementi, kā arī jauna produkta izstrāde. Trešajā nodaļā tiek apskatīta tūrisma tirgus segmentēšana. Ceturtajā nodaļā ir aprakstīts aktīvais tūrisms un tā veidi. Piektā nodaļa ir veltīta aktīvās atpūtas bāzes „Smaile” izstrādei, ārējās vides analīzei un iekšējās vides izstrādei. Savukārt sestajā nodaļā ir anketēšanas rezultāti. Darba nobeigumā ir apkopoti secinājumi, kā arī izstrādāti priekšlikumi aktīvās atpūtas bāzes „Smaile” izveidei Ikšķiles novadā.en_US
dc.description.abstractThe title of bachelor work is „Development of active tourism product in Ikskile region”. The work consists of 78 pages including 6 chapters. There are 5 tables and 19 pictures in work. The bibliography consists of 44 titles. The aim of bachelor work is to develop new active tourism product in Ikskile region – active recreation centre „Smaile” that would be able to function successfully and give some investment in development of Ikskile region. To reach the aim of the work there are solved assignments as follows: -Studied and analyzed reachable literature about tourism product, developments of product, segmentation of market and active tourism; -Studied situation in Latvia in market of active tourism; -Developed active recreation centre „Smaile” project; -Performed questionnaire of inhabitants of Latvia -Assessed competition and done market analyze; -Drew conclusions and worked out suggestions for problems and shortcomings that were found in the work. In the first and second chapter there have seen over the definition of tourism product its specific qualities and basic components of planning, as well as development of new product. There have seen over the segmentation of market in third chapter and active tourism in fourth. Fifth chapter is devoted for development of active recreation centre „Smaile”, for analyze of external environment and development of inside of recreation centre. In the sixth chapter there are results of questionnaire. There are summarized conclusions and worked out suggestions for active recreation centre „Smaile” in the ending of the bachelor work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAktīvā tūrisma produkta izveide Ikšķiles novadāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of active tourism in territory of Ikskileen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record