Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorNazmutdinova, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:32Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11594en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13832
dc.description.abstractBakalaura darbs satur:86 lpp.(bez pielikumiem), 5 tabulas, 18 attēlus un 13 pielikumus. Bakalaura darba pirmajā nodaļā, pamatojoties uz speciālu literatūru, pētīta viena no tirdzniecības nozarēm – mazumtirdzniecība. Kā arī tiek teorētiski raksturoti mārketinga kompleksa elementi pakalpojumu sfērā – prece, cena, sadale, virzīšana, process, personāls un lietiskie pierādījumi. Otrajā nodaļā sniegts uzņēmuma darbības vispārējais raksturojums. Nodaļas beigās tiek apkopoti mārketinga pētījumā iegūtie rezultāti. Un, visbeidzot, bakalaura darba trešajā nodaļā tiek analizēta mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA „LM Jūrmala” mārketinga pasākumu realizācija, proti sortimenta un cenu veidošana, sadales organizēšana, personāls, process, lietiskie pierādījumi un virzīšanas pasākumi – reklāma, produktu realizācijas veicināšana, personiskā apkalpošana un sabiedriskās saskares. Bakalaura darbā veiktā teorētiskā un praktiskā pētījuma rezultātā izstrādāti priekšlikumi SIA „LM Jūrmala” mārketinga pasākumu pilnveidošanai. Bakalaura darbā tiek izmantots plašs mārketinga un tirdzniecības literatūras klāsts - gan Latvijā, gan ārvalstīs tapušie darbi. Tajā skaitā arī Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātes pasniedzēju darbi. Kā arī darbā tiek izmantoti interneta resursi un uzņēmumu nepublicētie materiāli, bakalaura darba autores veiktās aptaujas dati un bakalaura darba autores personīgā pieredze un novērojumi.en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis contains: 86 pages (without attachments), 5 tables, 18 pictures and 13 attachments. The first chapter of Bachelor’s thesis is based on special literature and it explores one of the commercial sectors - retail trade. Also, there are theoretically described such complex elements of the marketing services sector as product, price, distribution, promotion, process, personnel and items of evidence. Chapter 2 describes the general characteristics of the company. The results of the marketing study are summarized at the end of the chapter. Finally, the third chapter examines the marketing activities in the retailing company LM Jurmala, Ltd. As the result of the theoretical and practical studies, several proposals have been developed to improve company's LM Jurmala, Ltd marketing activities. Bachelor’s thesis is based on a wide range of economic literature from both Latvia and abroad. Including works of teachers’ of Economics and Management Faculty. Also, there are used Internet resources and company’s unpublished material, as well as the author’s own experiences and observations.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga pasākumu analīze mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA „LM Jūrmala”.en_US
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Activities in the Retailing Company LM Jūrmala, Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record