Tūrisma uzņēmuma attīstības iespējas tirgus lejupslīdes apstākļos
Автор
Belousa, Kira
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba temats ir „Tūrisma uzņēmuma attīstības iespējas tirgus lejupslīdes apstākļos”. Ekonomiskās krīzes apstākļos tūrisma uzņēmumiem un visai tūrisma nozarei rodas grūtības un ir nepieciešams pilnveidot un attīstīt tūrisma uzņēmumus. Ekonomiskā krīze pārtrauc normālo biznesa norisi, ir jārīkojas ātri un ja trūkst plāna un informācijas var pietrūkt laika tās meklēšanai. Darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma pašreizējo darbību un izstrādāt priekšlikumus kā var pilnveidot to darbību ekonomiskās krīzes apstākļos. Darbā tiek izpētīti: teorētiskā daļā - ekonomiskas krīze ietekme uz uzņēmuma darbību un tās attīstību, dažādu vadīšanas stratēģiju efektivitāte un pielietošana uzņēmumā, bet praktiskajā daļā – pretkrīzes vadīšanas līdzekļu pielietošana - izanalizēta atpūtas kompleksa darbība, SVID analīze, uzņēmuma konkurenti, reklāma un ir aprakstīta uzņēmuma turpmākas darbības virziens un to efektivitāte.Izanalizējot uzņēmumu, nozares pievilcību, tas konkurentus un reklāmu, darba autore var izdarīt secinājumus, ka uzņēmuma stratēģija ir cieši saistīta ar uzņēmuma vispārējo darbību, misiju un uzdevumiem un ilgtspējīgu attīstību. Pretkrīzes vadīšanas stratēģija ir viena no galvenajiem veiksmes priekšnoteikumiem uzņēmumā ekonomiskās krīzes apstākļos.Uzņēmumam vienmēr ir jābūt gatavam jaunievedumiem un izmaiņām, jādomā par nākotni un uzņēmuma attīstību, kā arī ir jāizstrādā noteikto stratēģiju, aktīvāk jāiesaistās reklāmas kampaņās, lai paplašinātu savu tirgus daļu un veicināt atpazīstamību.
Darba kopējais lappušu skaits ir 75, 6 tabulas, 1 grafiks, 1 zīmējums.
Atslēgvārdi: ekonomiskā krīze, pretkrīzes vadīšana, uzņēmuma attīstība, vadīšanas stratēģijas, krīzes pārvarēšana, tirgus lejupslīde. The theme of the presented bachelor paper is „Opportunities of tourism enterprise in conditions of resessions in the market”. Economic crisis of tourism enterprises and the entire tourism industry to be any difficulties and it is necessary for the development of tourism enterprises. The economic crisis interrupted the normal course of business, must act quickly and if the lack of perspective and information may lack the time they search. The goal is to assess the company's current operations and to develop proposals for how to improve their economic activities in crisis situations. The paper is studied: the theoretical part of - an economic crisis on the company's operations and its development, the effectiveness of different management strategies and application of the firm, but the practical part - anticrisis drive to use - analysis of leisure complex operation, SWOT analysis, the company's competitors, advertising, and is described in the company future line of action and their effectiveness.Analyzing the company, the industry's attractiveness, it's competitors and advertising, the author can draw the conclusions that the company's strategy is closely linked to the company's overall performance, mission and objectives and sustainable development. Anti-management strategy is one of the key prerequisites for the success of the undertaking of economic crisis.The company must always be ready for innovation and change, think about the future and the company's development, as well as develop certain strategies, actively involved in promotional campaigns to expand their market share and promote visibility.
Work total number of pages is 75, 6 tables, 1 schedule, 1 picture.
Tags: economic crisis, anticrisis management, enterprise development, management strategies, crisis management, the market downturn.