Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorPozņakoviča, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:34Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11654en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13836
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir Starptautiskās lidostas „Rīga” sniegto pakalpojumu kvalitātes problēmas. Ņemot vērā, ka lidostā sniegto pakalpojumu klāsts ir ļoti plašs, darba mērķis ir izpētīt lidostā sniegto komerciālo pakalpojumu kvalitātes problēmu, pievēršoties šaurākajam jautājumam, kas ietver izlidošanas termināla zonas klientu (pasažieru) apmierinātības ar komerciālo piedāvājumu jautājumam. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek pētīta literatūrā sniegta teorija par klientu apmierinātības jautājumu. Otrajā - darba autors apskata teorijas jautājumus, kas tieši saistītas ar lidostu komerciālo darbību un klientu apmierinātību ar to. Trešajā nodaļā darba autors analizē Starptautiskās lidostas „Rīga” komerciālo darbību un apmierinātības ar to pēdējo 2008.gada veikto pētījumu, īpašu uzmanību veltot izlidošanas pasažieru termināla zonai. Ceturtā, nobeiguma nodaļa ir praktiskā, kurā autors veic savu pētījumu par klientu apmierinātību ar komerciāliem pakalpojumiem Starptautiskajā lidostā „Rīga” pasažieru izlidošanas zonā. Dabra beigās autors dot savus secinājumus un priekšlikumus par izpētītiem jautājumiem. Bakalaura darba apjoms ir 101 lpp., satur 9 attēlus un 15 tabulas, ir ietverti 2.pielikumi. Darba izstrādāšanai tika izmantoti 22 literatūras un informācijas avoti.en_US
dc.description.abstractThe title of a bachelor’s degree work is Services quality problems in the Riga International Airport. But as an amount of offered services in the airport is very large, the aim of the work is to research airport commercial services quality problems, fixing on a narrower question, that is a departure airport terminal clients’ (passengers’) satisfaction with the commercial offerings. The work consists of 4 parts. In the first part the author investigates a literature theory about clients’ satisfaction. In the second part the author deals with theory questions, which are connected with airport commercial activities and clients satisfaction with it. In the third part the author analyses Riga International Airport commercial activity and the satisfaction of it in the last 2008 made research, focusing on departure passengers’ airport terminal area. The fourth and the last part is a practical. The author researches clients’ satisfaction problem with commercial offerings in the Riga International Airport passengers’ departure area. In the end of the work the author gives own made conclusions and suggestions about investigated questions. The work includes 101 pages, 9 illustrations and 15 tables, it also has 2 additions. It were used 22 literature and information sources to write this work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautiskās lidostas ,,Rīga" sniegto pakalpojumu kvalitātes problēmasen_US
dc.title.alternativeServices Quality problems in the Riga International Airporten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record