SIA „EVA-SAT” mārketinga komunikāciju plāna izstrāde laika periodam no 2009. gada jūlija līdz decembrim.
Author
Gaile, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „SIA „EVA-SAT” mārketinga komunikāciju plāna izstrāde laika periodam no 2009. gada jūlija līdz decembrim”.
Darba mērķis ir izveidot SIA „EVA-SAT” mārketinga komunikāciju plānu, lai saglabātu uzņēmuma tirgus pozīcijas, uzlabotu korporatīvo tēlu, nepieļautu kritisku peļņas un apgrozījuma kritumu, izstrādāt secinājumus un priekšlikumus.
Pirmajā daļā tiek teorētiski raksturotas mārketinga komunikācijas; otrajā daļā – izpētīta SIA „EVA-SAT” darbība un veikta situācijas analīze; trešajā daļā tiek apkopoti mērķa auditorijas un ekspertu aptauju rezultāti; ceturtajā daļā tiek noteikti komunikāciju kompleksa mērķi, budžets un izstrādāts aktivitāšu plāns.
Darbu veido ievads, četras nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 86 lpp., iekļauti 8 attēli, 6 tabulas, 16 pielikumi. Kopējais literatūras avotu skaits ir 33. The title of the Bachelor Thesis is “Elaboration of Marketing Communication Plan for „EVA-SAT” LTD for the Period from July to December of 2009”.
The goal of thesis is to create effective marketing communications plan for „EVA-SAT”, in order to maintain market position, improve corporative image, to prevent critical reduction of profit and turnover and make conclusions and proposals.
In the 1st part are described theoretically marketing communications; in the 2nd – „EVA-SAT” LTD and the situation analysis; in the 3rd – results of the target audience’s and experts’ survey; in the 4th – objectives, budget and the activities plan of marketing communications mix.
Thesis consists of preface, four parts, conclusions and proposals. Thesis contains 86 p. with 8 illustrations, 6 tables and 16 appendixes. The bibliographical list contains 33 sources.