• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA „EVA-SAT” mārketinga komunikāciju plāna izstrāde laika periodam no 2009. gada jūlija līdz decembrim.

Thumbnail
View/Open
303-11943-Gaile_Maija_mg05019.pdf (2.382Mb)
Author
Gaile, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „SIA „EVA-SAT” mārketinga komunikāciju plāna izstrāde laika periodam no 2009. gada jūlija līdz decembrim”. Darba mērķis ir izveidot SIA „EVA-SAT” mārketinga komunikāciju plānu, lai saglabātu uzņēmuma tirgus pozīcijas, uzlabotu korporatīvo tēlu, nepieļautu kritisku peļņas un apgrozījuma kritumu, izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Pirmajā daļā tiek teorētiski raksturotas mārketinga komunikācijas; otrajā daļā – izpētīta SIA „EVA-SAT” darbība un veikta situācijas analīze; trešajā daļā tiek apkopoti mērķa auditorijas un ekspertu aptauju rezultāti; ceturtajā daļā tiek noteikti komunikāciju kompleksa mērķi, budžets un izstrādāts aktivitāšu plāns. Darbu veido ievads, četras nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 86 lpp., iekļauti 8 attēli, 6 tabulas, 16 pielikumi. Kopējais literatūras avotu skaits ir 33.
 
The title of the Bachelor Thesis is “Elaboration of Marketing Communication Plan for „EVA-SAT” LTD for the Period from July to December of 2009”. The goal of thesis is to create effective marketing communications plan for „EVA-SAT”, in order to maintain market position, improve corporative image, to prevent critical reduction of profit and turnover and make conclusions and proposals. In the 1st part are described theoretically marketing communications; in the 2nd – „EVA-SAT” LTD and the situation analysis; in the 3rd – results of the target audience’s and experts’ survey; in the 4th – objectives, budget and the activities plan of marketing communications mix. Thesis consists of preface, four parts, conclusions and proposals. Thesis contains 86 p. with 8 illustrations, 6 tables and 16 appendixes. The bibliographical list contains 33 sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13860
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV