Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Birutaen_US
dc.contributor.authorKuļikova, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:37Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12137en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13862
dc.description.abstractDarbā pētīta korporatīvās sociālās atbildības loma mūsdienu uzņēmējdarbībā. Galvenie mērķi ir, izmantojot zinātnisko rakstu un korporatīvās publikācijas analīzi, izpētīt korporatīvās sociālās atbildības attīstību un ietekmi uz mūsdienu uzņēmējdarbību, analizēt korporatīvās sociālās atbildības stāvokli Latvijas uzņēmējdarbības vidē, padziļināti pētot divu populārāko Latvijas kosmētikas ražotāju A/S Dzintars un SIA Madara Cosmetics sociālo atbildību, kā arī izpētīt patērētāju attieksmi pret sociāli atbildīgiem uzņēmumiem. Pētījuma rezultāti atklāj, ka, ņemot vērā korporatīvās sociālās atbildības termina neseno izcelsmi, tam ir salīdzinoši svarīga loma, kā veiksmīgas uzņēmējdarbības priekšnosacījumam, par ko liecina gan patērētāju labvēlīgāka attieksme pret sociāli atbildīgiem uzņēmumiem, gan arī fakts, ka ikviens uzņēmums mūsdienās cenšas pielietot vismaz dažus korporatīvās sociālās atbildības elementus, lai nezaudētu savu konkurētspēju.en_US
dc.description.abstractReaserch work studies the role of corporate social responsibility in nowadays business. The main objectives are to study development of corporate social responsibility and it’s influence on nowadays business, by using analysis of corporate publications and scientific articles, to study corporate social responsibility situation in Latvia’s business environment, explore social responsibility of two most popular cosmetics manufacturers in Latvia- Dzintars and Madara Cosmetics and to explore consumers attitude to socialy responsible enterprises.Results of this study shows that, considering lately origin of corporate social responsibility term, it has comparetively grat effect as succesful business prerequisite. Consumers have better attitude to socially responsible enterprises than those who are not socially responsible. Almost every company in nowadays tryes to carry into effect at least few elements of coporate social responsibility not to lose they’r competitiveness.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKorporatīvā sociālā atbildība, Latvijas kosmētikas ražotāju sociālā atbildībaen_US
dc.title.alternativeCorporate social responsibility, social responsibility of Latvias cosmetic manufacturersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record