Interneta mārketinga metodes un paņēmieni Latvijā
Autor
Kasalītis, Ivo
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Buševica, Regīna
Datum
2009Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura tēma - „Interneta mārketinga metodes un paņēmieni Latvijā”. Bakalaura darbu izstrādāja Latvijas universitātes Ekonomikas un vadības zinību fakultātes students Ivo Kasalītis. Darbā analizētas interneta mārketinga metodes un to pielietojums Latvijas tirgū. Pētījuma ietvaros tika veikta aptauja un intervijas Latvijas firmās, kas nodarbojas ar uzņēmējdarbību. Secināts, ka Latvijā arvien straujāk attīstās interneta mārketings un, ka arvien vairāk lietotāju sāk izmantot interneta pedāvātās iespējas. Sakarā ar patreizējo ekonomisko situāciju pasaulē un Latvijā, uzņēmēji meklē iespējas kā ietaupīt līdzekļus, līdz ar to sāk pievērsties netradicionālajiem mārketinga veidiem.
Atslēgas vārdi: internets, interneta mārketings, mārketinga metodes. Bachelor's theme – “Internet marketing techniques and methods in Latvia”. Bachelor’s work developed by Ivo Kasalītis student of the the University of Latvia Economics and Management Sciences Faculty. The paper analyzes the Internet marketing techniques and their application at the Latvian market. The study was carried out using survey and interviews in various Latvian companies engaged in business. It is concluded that internet marketing technologies are rapidly evolving in latvija and increasingly more users begin to use options offered by internet.
Due to the current economic situation in the world and in Latvia entrepreneurs are looking for opportunities on how to save money. Because of this reason they start to address to non-traditional forms of marketing.
Keywords: internet, internet marketing, merchandising techniques.