Patērētāju uzvedības pētīšana uzņēmumā Paparazzi.
Автор
Krastiņa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma „Patērētāju uzvedības pētīšana uzņēmumā Paparazzi”.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedību uzņēmumā Paparazzi ,atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus šo nepilnību novēršanai, lai pilnveidotu un uzlabotu picērijas Paparazzi darbību.
Darba mērķu sasniegšanai tiek izvirzīti vairāki uzdevumi:
pamatojoties uz speciālo literatūru sniegt patērētāja uzvedības teorētisko skaidrojumu;
analizēt patērētāju uzvedību uzņēmumā Paparazzi;
Izmantojot anketēšanu, veikt patērētāju uzvedības pētījumu, apkopot un salīdzināt pētījuma rezultātus;
Izejot no veiktā pētījuma rezultātiem, izdarīt secinājumus par patērētāju uzvedību picērijā un izstrādāt priekšlikumus par uzņēmuma darbības pilnveidošanu, raksturīgo problēmu risināšanu un konkrēto trūkumu likvidēšanu.
Darba pirmajā nodaļā tiks pētīti patērētāju uzvedību ietekmējošie iekšējās un ārējās vides faktori. Otrajā nodaļā darba autors piedāvās Paparazzi darbības raksturojumu un savus novērojumus, strādājot uzņēmumā. Savukārt trešajā nodaļā darba autors interpretēs iegūtos pētījuma datus, lai rastu problēmas risinājumu.
Darba nobeigumā apkopos secinājumus, kā arī sniegs priekšlikumus Paparazzi darbības pilnveidošanai.
Bakalaura darba apjoms ir 83 lappuses, kas satur 1 tabulu, 49 attēlus, 2 pielikumus un 30 izmantotās literatūras avotus. The theme of the bachelor work is „Consumer behaviour research in enterprise Paparazzi”.
The target of the bachelor work is to explore consumer behaviour in enterprise Paparazzi, to discover failures and develop proposals to remove this failures with the objective to improve pizzeria Paparazzi action.
To reach the targets of the work author bring forward several tasks:
on this basis of special literature to offer consumer behaviour theoretical explanation;
to analyse consumer behaviour in enterprise Paparazzi;
using survey, to make consumer behaviour research, summarize and compere the results of the research;
exiting from research results to make conclusions about consumer behaviour in pizzeria and to develop proposals to improve enterprise action, typical problem solving and concrete lack elimination.
In the first part of the work author will research consumer behaviour impacting internal and external environmental factors. In the second part author will offer a description of Paparazzi, action characterization and own observations working in enterprise. In the third part of the work author will explore obtained research data to find out the solution of the problem.
Amount of the bachelor work is 83 pages, that includes 1 table, 49 image, 2 addition and 30 used literature sources.