Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorBrenčs, Rolandsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:38Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:38Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12168en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13867
dc.description.abstractRolands Brenčs. Bakalaura darbs „SIA „PAKMARKAS” mārketinga komunikāciju programmas izstrāde atbilstoši mārketinga videi”. Darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikāciju programmas izstrādes aspektiem un to atbilstības mārketinga videi nodrošināšanu, izanalizēt SIA „PAKMARKAS” pārtikas iepakojuma produktu iekšējo un ārējo mārketinga vidi un izstrādāt SIA „PAKMARKAS” mārketinga komunikāciju programmu. Pirmajā darba daļā autors raksturo un analizē SIA „PAKMARKAS” mārketinga vidi - iekšējo un ārējo un veic situācijas analīzi. Otrajā darba daļā autors nosaka SIA „PAKMARKAS” mārketinga komunikāciju mērķus, kā arī primārās un sekundārās mārketinga stratēģijas. Trešajā darba daļā autors ir izstrādājis uzņēmuma SIA „PAKMARKAS” mārketinga komunikāciju programmu, kas sevī ietver uzņēmuma korporatīvo identitāti, pārdošanas veicināšanas aktivitātes, tiešā mārketinga aktivitātes, SIA „PAKMARKAS” sabiedrisko attiecību aktivitātes, reklāmas plānu un mārketinga komunikāciju budžeta izstrādi. Autora izstrādātie secinājumi un priekšlikumi ir praktiski nozīmīgi un ieviešami SIA „PAKMARKAS” mārketinga komunikāciju aktivitāšu uzlabošanā un veicināšanā. SIA „PAKMARKAS” ir viens no lielākajiem un modernākajiem pašlīmējošo etiķešu iespiešanas uzņēmumiem Baltijā, kā arī viens no vadošajiem uzņēmumiem Latvijā iepakošanas un etiķešu ražošanas pakalpojumu sfērā. Ņemot vērā tirgus attīstības tendences Latvijā, arvien lielāka nozīme ir saražotās produkcijas iepakojumam, jo tieši iepakojums lielā mēra sekmē produkta attīstību. SIA „PAKMARKAS” produkti tiek realizēti biznesa tirgū, tādēļ izstrādātais mārketinga komunikāciju plāns tiks orientēts uz biznesa tirgu. Pētījuma periods – 2005. – 2008. gads. Darba apjoms 62 lapaspuses, tajā ir 8 attēli, 5 tabulas un 7 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga vide, mārketinga komunikācijas, mārketinga komunikāciju programma, reklāmas plāns.en_US
dc.description.abstractRolands Brenčs. Bachelor work „”PAKMARKAS” Ltd marketing communication program developement according enviroment” The object of the paper is the analysis theory on the basis of marketing communication programs for development purposes. And also the analysis of accordance to marketing environment, in order to develope marketing communication programm for „PAKMARKAS” Ltd. In the first part of the work author describes and analyzes the envronment of ”PAKMARKAS” Ltd. – internal and external environment – and performs an analysis of the situation. In the following part author establishes the goals of marketing communications of ”PAKMARKAS” Ltd., as well as primary and secundary marketing strategies. In the third part author has developed a programme of marketing communications of ”PAKMARKAS” Ltd., which includes the corporative identity of the company, activities of selling promotion, primary marketing activities, activities of public relationship of ”PAKMARKAS” Ltd., promotional plan and the development of communications’ budget of marketing. The conclusions and suggestions developed by author are practically important and are to be included in the improvement and development of the marketing communications’ activities of ”PAKMARKAS” Ltd. ”PAKMARKAS” Ltd. is one of the biggest and most modern company of printing self-attaching labels in the Baltic states, as well as one of the leading companies in Latvia in the sphere of producing packings and labels. Considering the tendencies of market development in Latvia, the importance of produced production is even bigger, becauce in a whole exactly the package advances the advancement of the product. Products of ”PAKMARKAS” Ltd. are realized in business market. For this reason the developed plan of marketing communications is bussiness market oriented. Research period – 2005. – 2008. year. Amount of work 62 sheets, 8 pictures, 5 table and 7 additions. Keywords: marketing medium, marketing communication, marketing communication program, advertisment plan.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „Pakmarkas” mārketinga komunikāciju programmas izstrāde atbilstoši mārketinga videi.en_US
dc.title.alternative„Pakmarkas” Ltd. marketing communication program developement according environment.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record