Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorSurova, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:38Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:38Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12260en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13870
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma „Olymp” mārketinga kompleksa elementu analīze”. Darba mērķis ir izpētīt sporta kluba “Olymp” mārketinga komunikācijas izmantošanu un efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus „Olymp” mārketinga kompleksa pilnveidošanai. Bakalaura darbā tiek apskatītas mārketinga kompleksa elementi, viņu nozīme mūsdienas uzņēmumos. Darba pirmajā daļā tika formulēti mārketinga vadīšanas teorētiskie aspekti (mārketinga būtība, mērķi, mērķtirgus noteikšanas process, mārketinga procesa posmi, mārketinga kompleksa elementi, kā arī mārketinga vadīšanas īpatnības pakalpojumu sfērā). Bakalaura darba otrajā daļā autors izanalizēja sporta kluba „Olymp” mārketinga kompleksa elementu atbilstību mērķa tirgum. Vispirms tiek raksturots uzņēmuma „Olymp”, piedāvātie pakalpojumi. Tiek noteikts „Olymp” mērķtirgus un izanalizēti četri mārketinga kompleksa elementi uzņēmumā „Olymp” (pakalpojums, cena, sadale un virzīšana tirgū), kā arī veikta uzņēmuma „Olymp” stipro un vājo pušu analīze (SVID analīze). Darba trešajā daļā tika aprakstīta uzņēmuma „Olymp” klientu analīze, izdarīti secinājumi un noteikti „Olymp” mārketinga elementu pilnveidošanas virzieni. Darba pētījumā tika izmantota anketēšanas metode. Ar šo metožu palīdzību tika noskaidrotas un risinātas dažas „Olymp” mārketinga darbības problēmas. Darba autors piedāvāja „Olymp” mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanas priekšlikumus. Mārketings nav vienkārši darbības joma, kurā tiek risināti reklāmas, sponsorēšanas jautājumi. Mārketings ir vadīšanas process, kura mērķis ir uzņēmuma ienākumu maksimizācija, izstrādājot un īstenojot stratēģiju uzticības pilnu attiecību nostiprināšanai ar uzņēmumam vērtīgiem pircējiem (individuālajiem un organizētajiem) un stabilu atšķirīgu konkurences priekšrocību izveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no 72. lapaspusēm, tajā ir izmantoti 25 attēli, 8 tabulas, 3 pielikumi un 21 informācijas avots. Bakalaura darbu ir atļauts izmantot uzņēmuma „Olymp” marketinga darbības pilnveidošanai. Atslēgvārdi: mārketinga vadīšana, mārketinga komplekss, mērķtirgus.en_US
dc.description.abstractThe bachelor work theme is “A firm “Olymp” marketing complex analysis of elements”. A purpose of this work is to examine marketing communication usability and efficiency in “Olymp” sports club, as well as to develop suggestions for marketing solution improvement. Marketing solutions elements and their role in modern companies are examined in bachelor work. Marketing theoretical aspects such as: marketing entity, targets, target market work-out process, marketing process stages, marketing solution elements, marketing specifics for service sector; are defined in the first part. “Olymp” sports club marketing solution’s correspondence with target market is analyzed in second part. The target market is defined; four marketing solution elements are analyzed (product, price, market part taken, development needs); SWOT analysis is made to specify “Olymp” sports club’s strong and weak spots. “Olymp” sports club customer analysis is examined in the third part, the conclusions are made and marketing solution’s improvement directions are defined. A questionnaire survey method was used during the bachelor works research. With the help of this method several marketing problems were found. The author has given the suggestions for marketing solution improvement. Marketing is not just an advertising creation or sponsor searching. Marketing is a managing process main purpose of which is to maximize company’s income with the help of developed and implemented strategy, which should be focused on strong relations with customers and creation of advantages for better market competition. The bachelor work consists of 72 pages and includes 25 images, 8 tables, 3 appendixes and 21 information sources. The bachelor work can be used for “Olymp” sports club marketing solution improvements. Keywords: marketing conduct, marketing complex, purpose market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma „Olymp” mārketinga kompleksa elementu analīze.en_US
dc.title.alternativeA firm „Olymp” marketing complex analysis of elements.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record