Kvalitātes pilnveidošanas iespējas īstermiņa kredītproduktiem AS Swedbank.
Autor
Smildzēja, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karlsone, Ilga
Datum
2009Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Mūsdienās, viens no galvenajiem uzņēmuma konkurētspējas apliecinājumiem ir spēja piedāvāt augstākas kvalitātes preces un pakalpojumus, salīdzinājumā ar konkurentiem. Bakalaura darbs „Kvalitātes pilnveidošanas iespējas īstermiņa kredītproduktiem AS Swedbank” apskata iespējas AS Swedbank uzlabot pakalpojuma kvalitāti un nodrošināt augstu konkurētspēju un uzņēmuma attīstību ilgtermiņā.
Bakalaura darbam ir piecas nodaļas. Pirmajā nodaļā autore apraksta būtiskākās pakalpojumu raksturojošās īpašības, kas atšķir pakalpojumu no preces. Pēc autores ieskatiem ir izvēlētas un aprakstītas kvalitātes novērtēšanas metodes, ar kuru palīdzību ir iespējams novērtēt un pilnveidot pakalpojuma kvalitāti.
Bakalaura darba otrā nodaļā iepazīstina ar likumdošanu banku pakalpojumu jomā Latvijā. Tiek aprakstīti fundamentālie normatīvie dokumenti, kas reglamentē un uzrauga banku sniegtos pakalpojumus, kā arī banku darbību kopumā.
Bakalaura darba trešajā nodaļā autore pēta patēriņa finansēšanas tirgu Latvijā. Tiek sniegts vispārīgs ieskats par patēriņa tirgus apmēru Latvijā, galvenajām iezīmēm un norāda uz raksturīgām īpašībām, kas patērētājam ir jāņem vērā, izvēloties kādu no īstermiņa kredītproduktiem.
Ceturtā nodaļa ir veidota kā informatīvā daļa, kurā autore iepazīstina ar uzņēmumu AS Swdbank un tās piedāvātajiem īstermiņa kredītproduktiem.
Bakalaura darba piektā nodaļa ir veidota kā galvenā praktiskā bakalaura darba daļa. Nodaļā tiek atspoguļoti pētījumā iegūtie dati un doti autores ieteikumi tālākai rīcībai, ar mērķi uzlabot un pilnveidot pakalpojuma kvalitāti.
Bakalaura darbā ir 66 lapaspuses, 10 attēli un 1 tabula. Pievienoti 2 pielikumi. In today's competitive environment, offering high quality service is a matter of survival for every business. To meet customer needs, strengthening the competitiveness and ensure sustainable development, every company need’s improve the quality of service continuously.
The aim of Bachelor is to study basic principles of service and determine ways to improve the quality for short-term loans in stock corporation Swedbank. The Bachelor consists of five chapters.
The first chapter analyses the concept of service quality and describes unique properties which distinguish service from a product. The author presents several quality evaluation methods which helps to evaluate and improve quality of service.
The second chapter describes the legislation for banks in Latvia. The author analyses the fundamental normative documents, which regulate and supervise banking services.
In the third chapter the author analyses consumer finance industry in Latvia. There is general overview about market size, main features, which customer should take into account when he decides to apply for credit.
The fourth part gives insight about Swedbank and short-term products it presents.
The fifth part is constructed to be more practical part of the present Graduation Work. The author has conducted the survey about main properties the client would like to receive choosing the short-term product. Conditions no longer are the main factor which determine customer choice favour one over the other bank. More important is to serve the added value for service we offer. It is prestige of the bank, the quality of service. That is direction to go, to improve the company’s service.