Uzņēmuma „Gelato” mārketinga komunikāciju analīze.
Author
Rudjko, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Marija Rudjko. Bakalaura darbs „Uzņēmuma „Gelato” mārketinga komunikāciju analīze”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikācijām, izpētīt uzņēmuma „Gelato” mārketinga komunikāciju sistēmas priekšrocības un nepilnības, kā arī izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai.
Darbs sastāv no 3 nodaļām, kurās teorētiskajā daļā tiek raksturota mārketinga komunikāciju sistēma, tās veidi jeb metodēs. Kā arī tika raksturota integrēta pieeja uzņēmuma mārketinga komunikācijām. Analītiskajā daļā autors analizēja uzņēmuma „Gelato” mārketinga komunikāciju sistēmas priekšrocības un nepilnības. Trešā nodaļa iekļauj sevī darba autora veiktās aptaujas, pircēju viedokļi par uzņēmuma SIA „Gelato” mārketinga komunikācijām un to pilnveidošanas iespējām, to rezultātu analīzi un secinājumus saistītus ar anketēšanas rezultātiem.
Uzņēmumam „Gelato” ir nepieciešams pilnveidot un paplašināt mārketinga komunikāciju veidus, izmantojot integrētu mārketinga komunikāciju, lai saglabāt lojālus patērētājus un arī paplašināt šo loku.
Bakalaura darbs var ieinteresēt uzņēmuma vadītājus un mārketinga nodaļu, kas var palīdzēt pilnveidot mārketinga komunikāciju veidu izmantošanu uzņēmumā darbībā un palīdzēs piesaistīt vairāk pircēju.
Darbs sastāv no 75 lapaspusēm un tajā ir iekļautās 6 tabulas, 11 attēli, 8 pielikumi. Bakalaura darba izstrādē tika izmantoti 22 literatūras un datu avoti.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, realizācijas veicināšanas metodes, reklāma, pircēji. Marija Rudjko. The bachelor work is “The analysis of marketing communications of the “Gelato” enterprise.”
The goal of the bachelor work is relying on theoretical analysis of marketing communications, to research the “Gelato “ the advantages and disadvantages of the marketing communication systems Ltd, as well as to develop propositions for it improvement.
The work contains 3 parts. In the Theoretical Part is characterized the system of marketing communications, its types and methods. Also the integrated approach for marketing communications of the enterprise is characterized. In the Analytical Part, the author analyzed the advantages and disadvantages of the marketing communication systems of the “Gelato” enterprise. The third part includes interrogations, guided by the author of this work, customer’s opinions about the marketing communications and their improvement possibilities of “Gelato” Ltd, the analysis of the results and summaries connected with the questionnaire results.
“Gelato” Ltd needs to improve and expand the types of marketing communications using the integrated marketing communications in order to maintain the loyal consumers, as well as to expand their circle.
Work of degree of the bachelor can pick company’s Chief Executive’s and Marketing Department’s interest. It can help improve the usage of marketing communication types in enterprise activity and help to attract more customers.
The work consists of 75 pages; it includes 6 tables, 11 images, 8 appendixes. In the development of the Bachelor Paper were used 22 literary and data sources.
Key words: marketing communications, sales promotion method, advertisement, customers.