Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorBondare, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:39Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:39Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12561en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13876
dc.description.abstractŠī bakalaura darbā autore izstrādāja mārketinga komunikāciju plānu bankas produktam – „VERTO” kredītkartei. Latvijas tirgū produktu piedāvā AS „GE Money Bank”. Mārketinga komunikācijas plāns tiek īstenots ar reklāmas palīdzību, un autore to izstrādāja ņemot vērā ekonomiskās krīzes apstākļus valstī. Darbā pirmajā daļā autore apraksta mārketinga komunikācijas būtību un to lomu uzņēmuma kopējā darbībā. Otrajā daļā uzmanība tiek vērsta mārketinga komunikāciju plānam un tā vietai kopējā uzņēmuma plānošanas sistēmā, kā arī detalizēti tiek izskatīti deviņi mārketinga komunikāciju plānošanas posmi. Trešajā, nobeiguma daļā autore izstrādā „VERTO” kredītkartes mārketinga komunikāciju plānu, detalizēti aprakstot katru plānošanas posmu. Lai to paveiktu, autore no sākuma noskaidroja „VERTO” kredītkartes iepriekšējā mārketinga komunikāciju plāna trūkumus, un tad, novēršot tos trūkumus un ņemot vēra ekonomisko situāciju valstī, izstrādāja jaunu plānu. Izstrādāšanas gaitā tika izmantoti uzņēmuma „GE Money Bank” nepublicētie materiāli, kā arī veikta „VERTO” kredītkartes mērķa auditorijas aptauja. Bakalaura darbs sastāv no 88 lappusēm, 20 attēliem, 10 tabulām un 9 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThe author has developed a marketing communications plan for the bank product – “VERTO” credit card, while writing this bachelor paper. “GE Money bank” joint-stock company offers this product in Latvian market. Marketing communications plan may be implemented with the help of advertisement and the author has developed it taking into consideration economical crisis conditions in the state. In the first section of the paper the author describes the essence of marketing communications and their role in common activity of the enterprise. In the second section the attention has been paid to marketing communications plan and its’ place in common system of planning, as well as have been examined in detail all nine stages of marketing communications planning. In the third, concluding section the author develops “VERTO” credit card, describing in detail each stage of planning. Therefore the author has found out the shortages of previous “VERTO” credit card marketing communications plan and then, eliminating these shortages and, taking into consideration the economical conditions in the state, has developed a new plan. “GE Money Bank” enterprise unpublished materials were used, as well as has been made a poll for “VERTO” credit card target audience, while developing the plan. The bachelor paper consists of 88 pages, 20 pictures, 10 tables and 9 supplements.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas izstrāde uzņēmumā GE Money Bank.en_US
dc.title.alternativeThe development of the marketing communications at the GE Money bank enterprise.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record