SIA „F&F Būve” konkurētspējas un attīstības iespēju analīze Latvijas tirgū.
Author
Skrebe, Agris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Agris Skrebe. Bakalaura darbs „SIA ”F&F BŪVE” konkurētspējas un attīstības iespēju analīze Latvijas tirgū”. Bakalaura darbā pētīta būvniecības nozares aktualitāte un perspektīvas, kā arī analizēta konkurētspējas un mārketinga stratēģiju ietekme uz uzņēmuma attīstību mūsdienu tirgus apstākļos. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par uzņēmuma konkurētspēju un mārketinga attīstības stratēģijām, izpētīt SIA ”F&F būve” konkurētspēju un attīstības iespējas Latvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA ”F&F būve” mārketinga stratēģijas pilnveidošanai. Pirmajā nodaļā tiek izpētīta uzņēmuma konkurētspējas būtība un nozīme tirgus ekonomikā, otrajā nodaļā tiek analizēta būvniecības nozares attīstības dinamika un perspektīvas Latvijā. Trešajā nodaļā tiek analizēta SIA ”F&F būve” konkurētspēja Latvijas būvniecības tirgū, izmantojot uzņēmuma SVID-analīzes metodi, pētīta uzņēmuma mārketinga stratēģijas atbilstība esošajai tirgus situācijai, veicot ekspertu aptauju.
Pētījuma periods – 1991 - 2009.gads. Darba apjoms 77 lapaspuses, tajā ir 3 tabulas, 18 attēli un 3 pielikumi.
Atslēgvārdi: konkurence, konkurētspēja, būvniecība Agris Skrebe. Bachelors work, The analysis of the competitiveness and development opportunities of F&F būve Ltd in Latvian market. In bachelors work has been researched actuality and perspective of building industry, and also analyzed competitevnesses and marketing strategics influence on companies development in modern market conditions. The purpose of bachelors work is to research Ltd. „F&F būve” competitevnesses and development possibilities in Latvian market, and also develop suggestions how to improve marketing strategies for Ltd. „F&F būve”, responding to theory about companies competitevnesses and marketed development strategics.
In first chapter has been researched the meaning of companies competitiveness and significance in market economy. In second chapter have been analyzed development dynamics and perspectives of building industries in Latvia. In third chapter has been analyzed Ltd. „F&F būve” competitiveness in Latvian building industries market, using companies SVID-analyses method, researched companies marketing strategics accordance for existing market situation by questioning experts.
Research period: 1991 - 2009. Size of the work in pages 77, in which are 3 charts, 18 pictures and 3 additions.
Keywords: competitiveness, competition and construction.