Darbinieku motivācijas pilnveidošana Ŗadison BLU Daugava viesnīcā
Author
Masakovskis, Sergejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Autors bakalaura darba ietvaros ir izpētījis uzņēmējdarbības un personālvadības informāciju par „Radisson BLU Daugava”, kā arī izanalizējis motivācijas un atalgojuma teorijas.
Sākumā tiek izpētīti literatūras un interneta avoti par motivācijas teorijām un metodēm, kā arī atalgojuma sistēmas un personāla apmācības kā darbinieku motivācijas iespēja.
Darba otrajā daļā tika veikts „Radisson BLU Daugava” viesnīcas raksturojums, darbības statistika, organizācijas struktūra un personālvadība. Tika aprakstīta un komentēta uzņēmumu filozofija un apmācības programma „Yes, I Can!”. Tika uzrādītas pārmaiņas personālvadībā ekonomiskās situācijas ietekmē.
Darba trešajā daļā tiek aprakstīts darbinieku motivācijas pētījums izmantojot anketēšanas metodi. Ir apkopoti darbinieku aptaujas dati. Autors izklāstīta, komentē un analizē aptaujas rezultātus.
Nobeigumā, pēc respondentu atbilžu rezultātiem, autors ir izstrādājis priekšlikumus motivācijas pilnveidošanai viesnīcā „Radisson BLU Daugava”.
Darba apjoms ir 66 lapaspuses. Darbs sastāv no 3 nodaļām, tajā iekļautas 2 tabulas un 28 attēli. Objective of this diploma project was to investigate business management and personnel information about „Radisson BLU Daugava” hotel. Motivation and remuneration theories were described as well.
In the first part of the project literature and internet resources about motivation theories have been analysed. Wages options and personnel trainings possibilities have been shown as well.
In the second part of the project „Radisson BLU Daugava” hotel’ s description, statistics and organizational structure as well as personnel department have been looked through. Organization filosophy and training programm „Yes, I Can!” have been described via hotel’ s practical activities. Main changes in Personnel management due to economical situation affecting have been reported in the second part.
The author has been working on employee motivation research based on questionary method. Employee research data has been summarized and author explained his opinion and a short brief on research questionaries.
At the end, according to questionary results, the author has made some recommendations regarding employee motivation improvment at „Radisson BLU Daugava” hotel.
The project contains 66 pages and it has 3 chapters. There are 2 tables and 28 pictures in this project.