Kāzu tūrisma piedāvājuma attīstības iespējas Latvijā
Author
Avrameca, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba "Kāzu tūrisma piedāvājuma attīstības iespējas Latvijā" apjoms ir 113 lpp., darbā ir ietvertas 24 tabulas, 29 attēli un 5 pielikumi, izmantoti 82 literatūras avoti.
Galvenā darba problēma ir mūsdienu jaunatnes nepievēršanās savas kultūras tradīcijām kāzu svinēšanā. Tēma par kāzu tūrismu ir aktuāla, jo kāzu tūrisma produkts var kļūt par svarīgu piesaistes objektu Latvijā; tēma ir maz pētīta, līdz ar to rada plašākas iespējas jaunradei.
Mērķis ir, ņemot vērā teorētiskā materiāla analīzes, Latvijas situācijas un piedāvājuma analīzes rezultātus, kā arī balstoties uz aptaujas datu rezultātiem, izveidot kāzu tūrisma produkta modeli kultūras tradīciju ietvaros Latvijā.
Darbs sastāv no trim daļām: pirmajā tiek apskatīti kāzu tūrisma teorētiskie aspekti, otrajā daļā tiek analizēta situācija Latvijā un piedāvājums naktsmītnēs, un trešajā daļā tiek aptaujāti studenti - potenciālie kāzu tūrisma produkta pircēji, un balstoties uz iegūtiem datiem, tiek veidots kāzu tūrisma produkta modelis.
Darba beigās tika izstrādāti priekšlikumi kāzu tūrisma piedāvājuma attīstībai Latvijā.
Atslēgvārdi: kāzu tūrisms, kāzu tūrisma produkts, kāzas, kāzu tradīcijas, kāzu tūrisma piedāvājums, laulības ceremonija. The Bachelor work “Wedding tourism offer development opportunities in Latvia” consists of 113 pages and contains 24 tables, 29 images and 5 appendixes, 82 literature sources are used.
The main problem of the work is that contemporary young couples do not follow the wedding traditions of its own culture. The issue of the work is actual, because wedding tourism product has got the perspective of being an attraction for local and foreign tourists.
The aim of the work is to form a model of wedding tourism product in Latvia relying on the results of analysis and to the research of practical part's results..
The work consists of three parts: theoretical issues of wedding tourism are reviewed in the first part; Latvian situation and offer is analyzed in the second part; and in the third part a practical research is made and the model of wedding tourism product is formed.
At the end of the work the conclusions are made and propositions are developed.
Key words: wedding tourism, wedding tourism product, wedding, wedding traditions, wedding tourism offer, marriage ceremony.