Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorRakeviča, Kristaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:41Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14008en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13897
dc.description.abstractBakalaura darba „Izejošā tūrisma motivācijas, to ietekmējošie faktori un vajadzību īpatnības” mērķis ir sistematizēt ceļojumu vajadzību īpatnības, motivācijas un to ietekmējošos faktorus, un, balstoties uz pētījuma rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus un ieteikumus tūrisma aģentūrām. Pirmajā nodaļā tiek raksturotas un analizētas tūristu motivācijas teorijas. Otrajā nodaļā autore apskata tūristu klasifikācijas modeļus un to ietekmējošos faktorus. Trešajā nodaļā autore, balstoties uz Centrālās statistikas pārvaldes datiem, analizē Latvijas ceļotāju raksturojošos rādītājus. Ceturtajā nodaļā autore veica anketēšanu, lai uzzinātu, kādu motīvu vadīti ceļojumā dodas potenciālie tūristi. Mūsdienās aktuāla problēma ir naudas trūkums, kas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc cilvēki nevar atļauties ceļot biežāk. Pēc veiktā pētījuma autore secina, ka katram cilvēkam ir atšķirīga domāšana un uztvere, tāpēc atšķiras vajadzības, kuras nepieciešams apmierināt ceļojuma laikā un pēc tā, kas motivē ceļot uz kādu noteiktu galamērķi, ikvienu cilvēku var pieskaitīt pie noteikta tūristu tipa. Bakalaura darbā izmantoti Latvijas un ārzemju literatūras avoti. Darba apjoms ir 72 lappuses. Tas sastāv no 4 nodaļām, izmantoti 69 literatūras avoti. Darbs satur 30 attēlus, 9 tabulas un 1 pielikumu. Atslēgas vārdi : motivācija, vajadzības, tūristu tipoloģija.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor`s work “Outgoing tourism motivation, factors affecting it and need characteristics” is to systematize the peculiarities of needs to travel, motivation and its influencing factors, and following the results of the research to work out suggestions and recommendations to tourist agencies. In the first chapter the theories of motivation of tourists are characterized and analyzed. In the second chapter the author views the models of tourist classification and the factors influencing them. In the third chapter the author analyzes the characterizing indices of Latvian travelers on the basis of the data of Central Bureau for Statistics. In the fourth chapter the author does a survey to get to know what the motives of the potential tourists are for going on a trip. Nowadays a topical problem is the lack of money which is one of the main reasons why people cannot afford to travel more often. The author of the research comes to a conclusion that every person has different thinking and perception. That is why their needs during travelling and after it are different. According to their destination, every person can belong to a definite type of tourists. Sources of Latvian and foreign literature have been used in the bachelor`s work. The amount of the work is 72 pages. It consists of 4 chapters, 69 literature sources have been used in it. The work contains 30 pictures, 9 charts and 1 appendix. Key words: motivation, needs, tourist typology.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleIzejošā tūrisma motivācijas, to ietekmējošie faktori un vajadzību īpatnībasen_US
dc.title.alternativeOutgoing tourism motivation, factors affecting it and need characteristicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record