Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorLimane, Mariannaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:41Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14054en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13900
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Pārdošanas veicināšanas paņēmienu ietekme uz patērētājiem Latvijā un Beļģijā”. Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mērķtiecīgi palielinājusies kopš 1960tajiem gadiem un šobrīd tā ir kļuvusi par galveno mārketinga komunikāciju kompleksa sastāvdaļu. Izmantotās metodes kļūst arvien sarežģītākas un arvien vairāk uzņēmumu izprot labi izplānotu pārdošanas veicināšanas kampaņu nozīmību. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt kuras no pārdošanas veicināšanas metodēm un kā ietekmē patērētājus Latvijā un Beļģijā, atklāt nepilnības kā arī sniegt priekšlikumus uzņēmējiem veiksmīgai šo paņēmienu īstenošanai abās valstīs nākotnē. Šī mērķa sasniegšanai, tiks pētīta pārdošanas veicināšana pārtikas tirgū abās valstīs. Darba iesākumā teorētiskajā daļā tiks izskaidrota pārdošanas veicināšanas būtība, principi, izmantošanas iespējas, metodes un starptautiskās īpatnības balstoties uz mārketinga zinātnisko literatūru. Bakalaura darba otrā nodaļā tiks analizēti statistiskie un ekonomiskie dati, kas apraksta pārdošanas veicināšanu, Latvijas un Beļģijas ekonomisko situāciju un pārtikas tirgus abās valstīs. Pēdējā nodaļā tiks veikts pētījums par pārdošanas veicināšanas ietekmi uz patērētājiem Latvijā un Beļģijā un analizēti iegūtie dati. Bakalaura darba izstrādes gaitā tiks pierādīts, ka pārdošanas veicināšanas pasākumi dažādu iemeslu dēļ vairāk ietekmē Latvijas iedzīvotājus, bet mazāk Beļģijas iedzīvotājus. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Bakalaura darba apjoms ir 75 lappuses, tajā ietveri 17 attēli un 10 tabulas, kā arī 5 pielikumi. Atslēgvārdi: Pārdošanas veicināšana; Atlaides; Speciālās pakas; Prezentācijas; Loterijas; Kuponi; Lojalitātes programmasen_US
dc.description.abstractThe topic of bachelor’s thesis is “Sales promotion techniques impact on consumers in Latvia and Belgium”. The use of sales promotion techniques has purposefully increased since 1960’s and now it has become key element of marketing communications complex. The techniques used are becoming increasingly sophisticated and more and more companies understand significance of a well-planned promotional campaign. The aim of the bachelor’s thesis is to investigate which of sales promotional techniques and how affect consumers in Latvia and Belgium, to detect weaknesses and to make proposals to entrepreneurs for successful implementation of these techniques in both countries in the future. To achieve this goal will be investigated sales promotion in food market. In the beginning of thesis at the theoretical part will be explained nature, principles, use and techniques of sales promotions and features of international sales promotion based on scientific literature. In the second chapter of bachelor’s thesis will be analyzed statistical and economic data that describes sales promotion, Latvian and Belgian economic situation and food market in both countries. In the final chapter will be done research about sales promotion techniques impact on consumers in Latvia and Belgium and analyzed collected data. During process of bachelor’s thesis development will be demonstrated that sales promotion activities for various reasons affect more Latvian citizens, but less Belgian citizens. Bachelor’s thesis consists of 3 chapters. Bachelor’s thesis workload is 75 pages, includes 17 figures and 10 tables, also 5 attachments. Keywords: Sales Promotion; Discounts; Special packs; Presentations; Lotteries; Coupons; Loyalty programsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePārdošanas veicināšanas paņēmienu ietekme uz patērētājiem Latvijā un Beļģijāen_US
dc.title.alternativeSales Promotion Techniques Impact on Consumers in Latvia and Belgiumen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record