Vizuālā merčendaizinga elementu pielietojums veikalos ,,TEDDY"un ,,BUILD-A-BEAR WORKSHOP"
Author
Žusele, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rusakova, Agnese
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Vizuālā merčendaizinga elementu pielietojums veikalos „Teddy” un „Build-A-Bear Workshop”.
Dotais darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā daļā atainota vizuāla merčendaizinga mazumtirdzniecības teorija. Otrā daļa sastāv no pieciem paragrāfiem, kuros piedāvāts vizuālā merčendaizinga elementu raksturojums. Trešā daļa – praktiskā. Tajā salīdzināti 2 veikali: kā pielieto vizuālā merčendaizinga teoriju un metodes tajos. Pētījuma rezultātā veikti secinājumi, kuri izklāstīti darba noslēgumā.
Darba mērķis ir salīdzināt vizuālā merčendaizinga elementu pielietojumu veikalos „Teddy” Latvijā un „Build-A-Bear Workshop” ASV; izstrādāt priekšlikumus uzlabojumu veikšanai abos veikalos atbilstoši vizuālā merčendaizinga elementu pamatprincipiem. Bachelor thesis theme – visual merchandising element application in “Teddy” shops in Latvia and “Build-A-Bear Workshop” in USA.
This work contains introduction, three chapters, conclusions and proposals. First chapter displays retail visual merchandising theory. Second chapter consists of five paragraphs which show visual merchandising element characteristics. Third chapter is practical. It compares two shops on using theories and methods of visual merchandising. On the research base conclusions were made.
Thesis target – to compare visual merchandising element application in “Teddy” shop in Latvia and “Build-A-Bear Workshop” in USA; to develop improvement proposals in both shops in conformity with visual merchandising element basic principles.