Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorOļenova, Sņežanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:42Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14723en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13908
dc.description.abstractBakalaura darba „Izglītojošā tūrisma produkts un reklāmas pasākumi tā virzīšanai tirgū” autore ir Sņežana Oļenova, darba zinātniskā vadītāja ir Ilze Medne. Bakalaura darba mērķis ir pierādīt, ka pastāv interese pēc izglītojošā tūrisma produkta Latvijas tirgū, kā arī izveidot šāda produkta piedāvājumu. Atbilstoši bakalaura darba mērķiem un uzdevumiem tājā ir izskatīti izglītojošā tūrisma un tūrisma produkta teorētiskie aspekti, pievēršot uzmanību tieši valodu apmācībai kā izglītojošā tūrisma veidam, kā arī reklāmas tūrismā teorētiskie aspekti. Darbā ir izpētīts un izanalīzēts izglītojošā tūrisma produkta piedāvājums Latvijas tirgū, kā arī pieprasījums to cilvēku starpā, kuriem ir iepriekšējas svešvalodu zināšanas. Balstoties uz aptaujas rezultātiem ir izstrādāts izglītojošā tūrisma produkts, proti, grupas ceļojums, kura mērķis ir valodu apmācība savienojumā ar kultūras un atpūtas pasākumiem. Bakalaura darba beigās ir apkopoti darba gaitā izvirzītie secinājumi un priekšlikumi. Bakalaura darba apjoms ir 142 lappuses, tās sastāv no četrām nodaļām un ir papildināts ar 21 attēlu, 25 tabulām un 20 pielikumiem. Atslēgas vārdi: Izglītojošais tūrisms, valodu apmācības ceļojumi, tūrisma produkts, reklāma tūrismāen_US
dc.description.abstractBachelor thesis „A product of the educational tourism and it’s promotion using advertising activities” is made by Sņežana Oļenova and the supervisor is Ilze Medne. The target of the bachelor thesis is to show an interest on educational tourism product in Latvian market and create such a product offering. According to the bachelor's thesis goals and objectives are considereded theoretical aspects of the educational tourism and tourism product, focusing on language learning as the type of educational tourism, as well as theoretical aspects of tourism advertising. Educational tourism product offer in Latvian market, as well as the demand among the people who have prior knowledge of foreign languages, are studied and analysed in the thesis. Designed educational tourism product – group tour, which aim is language learning, combined with cultural and recreational activities – is based on the results of the survey. The author presents conclusions and proposals at the end of bachelor’s thesis. The amount of the bachelor thesis is 142 pages, it’s consist 4 chapters, supplemented with 25 tables, 21 pictures and 20 appendixes. Key words: Educational tourism, language learning tours, tourism product, tourism advertisingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleIzglītojošā tūrisma produkts un reklāmas pasākumi tā virzīšanai tirgūen_US
dc.title.alternativeA Product of the Tourism and it's Promotion Using Advertising Activitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record