Netradicionālā mārketinga loma mūsdienu uzņēmuma
Author
Veinberga, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir netradicionālā mārketinga loma mūsdienu uzņēmumā. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt netradicionālā mārketinga lomu mūsdienu uzņēmuma darbībā, izpētīt inovatīvu mārketinga pasākumu lietderību, analizējot šī brīža situāciju nozares tirgū un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darbības rezultātu uzlabošanai.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1. izpētīt teorētiskās atziņas netradicionālā mārketinga veidošanā un ieviešanā; 2. netradicionālā mārketinga veidu novērtējums; 3. sniegt ieskatu inovatīvu ideju ieviešanai uzņēmuma mārketinga pasākumos, ņemot vērā kopējās tendences nozares tirgū; 4. veikt aptauju un sniegt datu apkopojumu par patērētāju attieksmi pret inovatīvām mārketinga metodēm; 5. sniegt secinājumus un priekšlikumus par alternatīvā mārketinga nozīmi mūsdienu uzņēmumā.
Bakalaura darba pirmajā daļā novērtēti tradicionālie mārketinga veidi un pasākumi uzņēmuma darbībā no teorētiskā viedokļa. Bakalaura darba otrajā daļā novērtēti mūsdienu netradicionālā mārketinga veidi un to ietekme uz uzņēmuma darbību. Darba trešajā nodaļā tika veikta radošuma un oriģinalitātes faktora ietekmes analīze un sabiedrības attieksmes pret netradicionālajām mārketinga metodēm novērtējums.
Balstoties uz veikto pētījumu, izteikti priekšlikumi uzņēmuma vadībai un mārketinga speciālistiem. Bakalaura darbā izmantotas sekojošas pētīšanas metodes: aptaujas analīze, statistiskā un grafiskā metode. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kā arī izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Darbs sastāv no 61 lpp, tajā iekļautas 9 grafiki un 7 attēli un 2 pielikumi. Bachelor’s theme is importance of untraditional marketing in modern business. Bachelor’s aim is to evaluate importance of untraditional marketing in modern business, to explore innovative marketing arrangements, analyzing the present situation on the market and develop proposals for improving the company's marketing activities.
There is set the following tasks: 1. explore the theoretical untraditional marketing development and implementation, 2. traditional forms of marketing assessment, 3. providing insight into the company's innovative ideas in marketing, 4. conduct a survey and providing aggregated data on consumer attitudes to innovative marketing techniques, 5. make conclusions and proposals for an alternative marketing in modern enterprise.
In the first chapter of bachelor assesses traditional forms of marketing and events from a theoretical point of view. In the second chapter of bachelor assessed the traditional marketing patterns and theirs influence to the company's work. The third chapter is analysis of creativity and originality factor and public attitudes toward untraditional marketing methods of assessment. Based on author research, makes proposals to the enterprise management and marketing specialists. In the bachelor are used the following research methods: survey analysis, statistical and graphical method. Bachelor included an introduction, three parts, conclusions and proposals, as well as the literature references and appendices. Bachelor consists of 61 page, it included nine graphs and 7 pictures and 2 appendices.