Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorNovokšonova, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:43Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15263en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13922
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt pielietotos realizācijas veicināšanas pasākumus un televīzijas reklāmas specifiku „Head and Shoulders” produktiem, to ietekmi uz „Head and Shoulders” pircēju rīcību, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus šo virzīšanas pasākumu pilnveidošanai. Balstoties uz dažāda veida literatūras avotiem, bakalaura darba pirmajā daļā tiek pētīta realizācijas veicināšanas pasākumu un televīzijas reklāmas būtība, mērķi un pielietošanas iespējas. Otrajā daļā tiek aplūkoti „Head and Shoulders” produktiem pielietotie realizācijas veicināšanas pasākumi un televīzijas reklāmas ziņojumu veidi, bet darba trešajā daļā tiek veikta „Head and Shoulders” pircēju aptauja un apkopoti iegūtie rezultāti. Kopumā, bakalaura darbs sastāv no 87 lapaspusēm, kopējais tabulu skaits ir 5 tabulas un kopējais attēlu skaits ir 21 attēli, kā arī darbam pievienoti 8 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the diploma paper is to research those sales promotions and television advertising types that are applied for the „Head and Shoulders” products, to find out which of them are the most efficient to have an influence on the „Head and Shoulders” products customers’ behaviour and to make sugessions for the improvement of these two product promotion types. Bulding on the different kind of avalable literature, it the first chapter of the diploma paper there will be the main aspects, targets and application possibilities of the different sales promotions and television advertising types researched. In the second chapter there will be sales promotion and television commercials that were applyed in Latvia and other countries when promoting „Head and Shoulders” shampoos analized. In the third chapter there will be the customer survey and the information aggregation made. The diploma paper consists of the 87 pages, 5 tables, 21 images and 8 enclosures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleRealizācijas veicināšanas pasākumu un televīzijas reklāmas ietekme uz „Head and Shoulders” pircēju rīcībuen_US
dc.title.alternativeThe influence ac sales promotions and television advertising on customer behaviour. Case of the “Head and Shoulders” productsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige