Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorKantore, Agitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:43Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15299en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13923
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma SIA „Emīla Gustava Šokolāde” pieprasījums un piedāvājums mērķtirgū”. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām par mērķtirgus noteikšanu noskaidrot, kāds ir SIA „Emīla Gustava Šokolāde” mērķtirgus, tā pieprasījuma tendences, novērtēt esošo un potenciālo patērētāju rīcību tirgū. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, autors darbā ir veicis šokolādes tirgus pieprasījuma un piedāvājuma izpēti, kā arī segmentējis un izvērtējis uzņēmuma mērķtirgu. Darbs ir strukturēts pa nodaļām, aprakstot mērķtirgus būtību, atklājot šokolādes tirgus pieprasījumu un piedāvājumu Latvijā, izpētot datu bāzes, kurās parādītas galvenās tā tendences. Pētījuma rezultātā autors ir noskaidrojis esošo un potenciālo patērētāju rīcība tirgū, kā arī veicis uzņēmuma SIA „Emīla Gustava Šokolāde” tirgus segmentu izvērtēšanu. Izvērtējot uzņēmuma tirgus segmentus, darbā ir atklāti galvenie problēmu jautājumi. Pētot pieprasījumu un piedāvājumu šokolādes tirgū, autors pielietojis virknes attiecību metodi, bet vērtējot uzņēmuma tirgus segmentus - viendimensijas segmentēšanas metodi. Analizējot pieprasījumu un piedāvājumu uzņēmuma mērķtirgū, autors par to ir izdarījis secinājumu, kā arī sniedzis priekšlikumus, kā noturēt un paplašināt uzņēmuma mērķtirgu. Bakalaura darba apjoms ir 84 lapaspuses. Tas ir organizēts trijās daļās, kuras satur 12 tabulas, 29 attēlus un ir papildināts ar 3 pielikumiem. Darbā izmantoti teorētiskās literatūras avoti, elektroniski pieejamā informācija un uzņēmuma nepublicētie materiāli.en_US
dc.description.abstractThe issue of the bachelor’s paper is "Company’s “Emil Gustav Chocolate Ltd.” demand and supply in the target market." Basing on theoretical knowledge about target market defining, the goal of the paper is to determine target market of the company “Emil Gustav Chocolate Ltd.”, to reveal demand trends and assess market’s current and potential consumers’ behaviour. In order to accomplish the purpose, the author has investigated chocolate market demand and supply and has segmented and evaluated target market of the company. The bachelor’s paper is structured in chapters, describing the nature of the target, revealing the chocolate market demand and supply in Latvia, studying databases about the main tendencies in the market. As a result the author has revealed current and potential consumers behaviour on the market, and accomplished company’s “Emil Gustav Chocolate Ltd.” market segment evaluation. By evaluating company's market segment, in this paper are revealed the key problem issues. To study the demand and supply of the chocolate market, the author has used series of relationships method, but in market segment evaluation - one-dimensional segmentation method. By assessing the demand and supply of the company's target market, the author has made a conclusions and proposals how to maintain and expand the company's target market. The bachelor's paper volume is 84 pages. It is organized in three parts, contains 12 tables, 29 pictures and three supplements. As sources there are used theoretical literature, electronically accessible information and company’s unpublished materials.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA „Emīla Gustava Šokolāde” pieprasījums un piedāvājums mērķtirgū.en_US
dc.title.alternativeDemand and supply in target market for company Emils Gustavs Chocolate Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record