Tūrisma produkta piedāvājuma analīze Liepājā
Author
Kaznačejeva, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma – Tūrisma produktu piedāvājuma analīze Liepājā. Darba apjoms 95 lpp. un tās sastāv no četrām nodaļām. Darbā ir ietverti 3 tabulas, 15 attēli, 22 zīmējumi un 8 pielikumi. Darbam izmantotais saraksts sastāv no 42 nosaukuma.
Bakalaura darba mērķis ir Liepājas tūrisma produktu piedāvājuma pilnveidošana. Darba uzdevumi - izpētot teoriju par tūrisma produktu un to veicināšanas paņēmieniem, identificēt, apkopot un izanalizēt tūrisma produktus Liepājā, kā arī izpētīt esošos piedāvājumus.
Ievadā nosaka pētījuma objektu, tiek nosaukti darba mērķi un uzdevumi, kā arī pētījuma metodes.
Pirmajā nodaļā, autore noteica tūrisma produkta būtību, īpatnības un struktūru, lai būtu pilnīgāks priekšstats par tūrisma produktu, turpmākai darba rakstīšanai.
Otrajā nodaļā tiek apskatīts tūrisma produkta pieprasījums un piedāvājums, kā arī pārdošanas veicināšanas metodes un instrumenti.
Trešajā un ceturtajā nodaļā jau tiek atspoguļoti autores praktiskie pētījumi. Trešajā nodaļā tiek analizēti esošie tūrisma produkti Liepājā un to piedāvājums. Ceturtajā nodaļā autore apkopoja un analizēja Liepājas atpazīstamību Latvijas iedzīvotāju vidū, lai izstrādātu priekšlikumus Liepājas tūrismu produktu pozicionēšanai. The theme of the bachelor work is the analysis of the tourism product supply in Liepaja. The scope of work 95 pp. and it consists of four sections. The paper contains 3 tables, 22 illustrations, 15 images, and 8 attachments. The list used in the work consists of 42 titles.
The aim of the bachelor work is tourism product supply improvement in Liepaja. The task of the work - studying the theory of tourism products and the promotion techniques to identify, collect and analyze the tourism products in Liepaja, as well explore existing offers.
In the introduction is settled the research object, and are named the aims and objectives as well as the research methods.
In the first section the author has specified the essence of the tourism product, characteristics and structures to have a fuller appreciation of the tourism product for further writing.
The second section considers the tourism product supply and demand, as well as sales promotion techniques and tools.
In the third and in the fourth sections is reflected the author’s practical research. The third section considers the analyses of existed tourism products and offers in Liepaja. In the fourth section the author has compiled and analyzed the recognisability of Liepaja among Latvian population to develop proposals for the Liepaja’s tourism product positioning.