Klientu apkalpošanas kvalitāte kompānijā „Euronics”
Autor
Ivanovs, Iļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Goldšteins, Aivars
Datum
2010Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba nosaukums - Klientu apkalpošanas kvalitāte kompānijā „Euronics”
Darba mērķis analizēt kvalitātes vadības teorijas pamatlicēju ieguldījumu kvalitātes nodrošināšanas jomā, noskaidrot SIA Euronics sniegtos pakalpojumu veidus un kvalitāti, noskaidrot problēmas, dot priekšlikumus problēmu risinājumiem
1. daļā autors analizē kvalitātes vadības pamatlicēju galvenās atziņas, kuras vēlāk tiek izmantotas visu veidu ISO standartu izstrādāšanā. Tiek analizēta ari procesu vadības teorija un vadības instrumentu pielietošana procesu vadībā.
2. daļā autors analizē kvalitātes vadības 7. pamat instrumentu izmantošana procesu analīzē, izmantojot PDCA rīcības, kļūmju avotu atklāšanā novēršanā un rezultāta izvērtēšanā.
3.daļa autors ir analizējis Garvina 10 pakalpojuma raksturotājus, kurus ieteicams izmantot klientu anketēšanā, vērtējot klientu attieksmi par katru no tiem ar baļļu skalas palīdzību.
4. daļā autors pamatojoties uz klientu aptaujas, novērojuma un intervijas analīzi, noskaidrojis rezultātu un devis priekšlikumus, kuri ir darba beigas.
Darba apjoms ir 58 lapaspuses, 16 attēli, 6 tabulas, 4 pielikumi. Jobs title - Costumer service quality in company „Euronics”
The work's aim is to analyse the quality management theory founders investment in quality assurance field, clarify Ltd. Euronics service types and quality, clarify problems, give proposals problem solutions.
In the 1st part author analyzes the quality management founders key lessons, which are later used in all types of ISO standards. Is analyzed in process management theory and management tool application in process management.
In the 2nd part author analyzes the quality management 7th basic instruments use in the process analysis, useing PDCA actions in the failure source detection, prevention and outcome evaluation.
In the 3rd Part The author has analyzed the Garvin 10 service characterizing, who are recommended to use in customer survey, assessment clients treatment of each of them with the grade scale assistance.
In the 4th part author baseing on customer survey, observation and interview analysis, ascertained the result and given the proposals, which are the work's end.
The amount of work is 58 pages, 16 pictures, 6 tables, 4 appendices.