Mārketinga komunikācijas un to izmantošana uzņēmumā „Avon”
Author
Līdiga, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikācijas un to izmantošana uzņēmumā „Avon””. Darba mērķis ir apkopot teorētisko informāciju par mārketinga komunikācijām, to veidiem un izpētīt to pielietošanu uzņēmumā „Avon”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga komunikāciju uzlabošanai.
Bakalaura darbā ir iekļautas četras nodaļas. Pirmajā nodaļā tiek apskatīta mārketinga komunikāciju sistēma un sīkāk izpētīts katrs no četriem mārketinga komunikāciju veidiem. Otrajā darba nodaļā ir iekļauts uzņēmuma „Avon” vispārējs apraksts – vēstures dati, attīstības gaita, produktu klāsts un citas ziņas par uzņēmumu. Trešajā darba nodaļā iekļauts „Avon” izmantoto mārketinga komunikāciju apraksts un analīze. Ceturtajā darba nodaļā ir veiktā pētījuma, patērētāju aptaujas par „Avon” mārketinga komunikācijām, metodoloģija un rezultātu analīze.
Bakalaura darbs sastāv no 70 lapām, 36 attēliem, 8 tabulām un viena pielikuma. Darbs var tikt izmantots „Avon” mārketinga komunikāciju uzlabošanai. The theme of the bachelor’s paper is „Marketing communications, their types and expressions in company „Avon””. The aim of this paper is to batch theoretical information about marketing communications, their types and to prospect and analyze usage of marketing communications in company „Avon”, reveal gaps and work out proposals for enhancement of marketing communications.
Bachelor’s paper is divided in four chapters. First chapter is about marketing communications system specifying each of four types of marketing communications. Second chapter reviews „Avon” description in general – history dates, course of development, range of products and other information about company. Third chapter is for description and analysis of „Avon” marketing communications. Fourth chapter is research about „Avon” marketing communications, including questionnaire’s methodology and analysis of results.
Bachelor’s paper consists of 70 pages, 36 images, 8 tables and one appendix. Bachelor’s paper can be used for improvement of „Avon” marketing communications.