Pasākumu tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū
Author
Grīga, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Šobrīd Eiropā un arī visā pasaulē tūrisms ir kļuvis par vienu no vadošajām un visstraujāk pieaugošajām valsts izaugsmes un attīstības nozarēm. Tūrisms tiek uzskatīts par ekonomiskās attīstības un nodarbinātības nodrošināšanas būtisku elementu.
Bakalaura darbā „Pasākumu tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū” tiek pētīts pasākumu tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšanas iespējas tūrisma tirgū. Pasākumi vienmēr ir bijuši nozīmīga cilvēka dzīves daļa.
Bakalaura darba mērķis ir izteikt priekšlikumus pasākumu tūrisma produktu pilnveidošanai Latvijā un to virzīšanai tūrisma tirgū.
Darbs pavisam sastāv no 5 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek sīkāk apskatīts, kas ir pasākums un pasākuma tūrisms, tiek veikts neliels ieskats vēsturē un izpētīts pasākuma iedalījums. Otrajā nodaļā tiek pētīts produkts un tā būtība, tiek apskatīta mārketinga komunikācija un līdzekļi produkta virzīšanai. Trešajā nodaļā tiek analizēts koncertu un mūzikas festivālu tirgus Latvijā. Ceturtā nodaļā tiek veikta anketas analīze, ar mērķi noskaidrot Latvijas iedzīvotāju pieprasījumu pēc koncertu un mūzikas festivāla tūrisma produkta. Savukārt piektajā nodaļā darba autore piedāvā trīs ceļojuma paketes un to virzīšanas iespējas tūrisma tirgū.
Darba gaitā veiksmīgi tiek sasniegti visi nospraustie mērķi un uzdevumi un atbilstoši tam izteikti arī secinājumi un priekšlikumi. Darba rezultātā tiek pierādīta izvirzītā hipotēze: Latvijas tūrisma aģentūras nepilnvērtīgi izmanto Latvijā notiekošo koncertu un mūzikas festivālu piedāvājumu un nevirza tos tūrisma tirgū.
Darba apjoms ir 90 lappuses, kurā iekļautas 17 tabulas, 27 attēli un 2 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu sarakstā ir 109 avoti. Currently, tourism in Europe and worldwide has become one of the leading and fastest growing national growth and development industries. Tourism is considered an economic development and employment ensurance as essential element.
Bachelor's of “Latvian event tourism product and its promotion to tourism market” being studied Latvian event tourism product and its promotion of tourism opportunities in the market. Events always have been an important part of human life.
Bachelor's job is to propose an event tourism product development and production promotion opportunities of Latvian tourism market.
Work in total consists of five chapters. In the first chapter is viewed events and event tourism, is made a small insight into the history and examining the event breakdown. The second chapter explores the product and its nature, is dealt with communication and marketing tools for promotion of the product. The third chapter analyzes the concert and music festival in Latvian market. Fourth section is carried out a questionnaire analysis to identify Latvian concerts and music festivals tourism demand. While the fifth chapter the author offers three tours packages and offer their promotion opportunities.
The work have successfully achieve all targets and objectives and is expressed the conclusions and makes proposals. In work is proven hypothesis: Latvian Tourism Agency incomplete use of Latvian ongoing concerts and music festivals offer and put to the tourist market.
The amount of work is 90 pages, includes 17 tables, 27 figures and 2 appendices. Used in the literature list are 109 sources.