dc.contributor.advisor | Medne, Ilze | en_US |
dc.contributor.author | Lazareva, Olga | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:57:44Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:57:44Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 15906 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13931 | |
dc.description.abstract | Profesionāli un uzticami darbinieki ir galvenā organizācijas vērtība, labklājības pamats un konkurētspējīgo priekšrocību pamatresurss.
Esošajā ekonomiskajā situācijā arvien lielāku popularitāti gūst vidējās klases viesnīcas (trīszvaigžņu), kurām ir raksturīgs augsts komforta līmenis un salīdzinoši zemākas cenas. Lai arī turpmāk Latvijas tūrisms veiksmīgi attīstītos, ir jārūpējas par to, lai katrs viesis tiktu kvalificēti apkalpots, savukārt apkalpošanas kvalitāte viesnīcā ir tieši atkarīga no personāla motivācijas strādāt. Līdz ar to, bakalaura darba temats ir „Darbinieku motivācijas sistēmas pilnveide Rīgas trīszvaigžņu viesnīcās”.
Darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus darbinieku motivācijas sistēmas pilnveidošanai Rīgas trīszvaigžņu viesnīcās. Atbilstoši darba mērķim bija izvirzīts sekojošs darba plāns: apskatīt motivācijas teorētiskos aspektus, izskatīt darbinieku motivēšanas sistēmas īpatnības viesnīcu industrijā, veikt motivācijas sistēmas analīzi Rīgas trīszvaigžņu viesnīcās un izstrādāt priekšlikumus motivācijas sistēmas pilnveidošanai.
Pētniecības un situācijas analīzes procesā gūtie rezultāti norāda, ka pašreizējā motivēšanas sistēma Rīgas trīszvaigžņu viesnīcās netiek efektīvi īstenota – kā materiālajā, tā arī nemateriālajā aspektā.
Atslēgvārdi: personālvadība, darbinieku motivācija, trīszvaigžņu viesnīca. | en_US |
dc.description.abstract | Professional and reliable employees are the greatest value of organization, the basement of welfare and the resource of the competitive advantages.
Nowadays, the most popular become medium class hotels, because of the current world economic situation. Three star hotels guarantee high quality for lower prices (compared to 4 star and 5-star hotels). For the successful development of Latvian tourism, it’s significant to know, how tourists are served in Latvian hotels. Quality of service for the hotel is directly dependent on staff motivation to work in hotel, consequently the title of bachelor’s work is “Three-star hotel personnel motivation system’s improvement in Riga”.
The goal of this bachelor’s work is to establish proposals for three-star hotel personnel motivation system’s improvement in Riga. To achieve the goal, authoress followed the plan: to concider motivational theories and the specifics of motivation in hotel industry, to analyze motivation system in 3-star hotel of Riga, and in the end to suggest proposals for three-star hotel personnel motivation system’s improvement.
In the process of research and analysis of situation obtained information indicates that current personnel motivation system in three-star hotels of Riga isn’t effectively implemented – as material, as well as intangible aspects.
Keywords: Human Resource Management, personnel motivation, three star hotel. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Darbinieku motivācijas sistēmas pilnveide Rīgas trīszvaigžņu viesnīcās | en_US |
dc.title.alternative | Three-star hotel personnel motivation system's improvement in Riga | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |