Universālveikala "Stockmann" mediju plānošana un stratēģija
Author
Nelsons, Ēriks
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Babris, Sandis
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Viena no lielākajām uzņēmumu izmaksu pozīcijām ir budžets, kas atvēlēts tradicionālajiem mediju kanāliem. Darba mērķis ir veikt universālveikala „Stockmann” 2009. /2010. gada mediju stratēģijas izpēti, un sniegt priekšlikumus 2011. gada mediju stratēģijas uzlabošanai.
Darba pirmajā nodaļā apkopots teorētisks pamatojums par mediju plānošanu un stratēģijām.
Darba otrajā nodaļā ir raksturota „Stockmann” tīkla darbība pasaulē, finansu rādītāji, darbinieku struktūra.
Darba trešajā nodaļā tiek pētītas „Stockmann” reklāmas kampaņas 2009./2010. gadā.
Darba noslēgumā ir secinājumi par 2009./2010. gadu un sniegti priekšlikumi „Stockmann” mediju plānošanas un stratēģijas uzlabošanai 2011. gadā.
Bakalaura darbs sastāv no 69 lappusēm un 1 pielikuma, tajā iekļauti 30 attēli un 16 tabulas.
Atslēgvārdi: medijs, plānošana, stratēģija, efektivitāte. One of the biggest business cost items of budget are traditional media channels. Target of this work is to make analysis of department store „Stockmann” media strategy 2009./2010., and to make suggestions for the media strategy 2011.
The first chapter summarizes the theoretical basis for media planning and strategy.
The second chapter describes the „Stockmann” international network, financial performance and staff structure.
The third chapter is done research about „Stockmann” ad campaigns 2009./2010.
At the end is made conclusions about year 2009./2010., and suggestions for the year 2011.
Bachelor work consists of 69 pages and 1 annex, includes 30 figures and 16 tables.
Keywords: media, planning, strategy, efficiency.