Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorBeršacka, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:45Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16633en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13937
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Inese Beršacka Bakalaura darbs „Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijas tirgū” Darbs sastāv no četrām nodaļām un pirmajā nodaļā autors apskata Latvijas patērētāju pamattiesības un patērētāju politiku. Apskata patērētāju tiesību aizsardzības centra raksturojumu, mērķus, galvenos uzdevumus tiesības un pienākumus. Otrajā nodaļa ir izanalizēta labas pārdošanas prakse, pircēju apkalpošana, klientu sūdzību izskatīšana un novēršana, jo tieši labas pārdošanas prakses pamatā ir iespēja samazināt klientu neapmierinātību un sūdzību skaita samazināšanu, kuras nonāk līdz patērētāju tiesību aizsardzības centram. Trešajā nodaļā autors apskata patērētāju tiesību likuma mērķi, patērētāju tiesību aizsardzības likumdošanas salīdzinošo raksturojumu Latvijā un Igaunijā, tiek apskatīts prasījuma pieteikšanas kārtība Latvijā un Igaunijā, kā arī tiek apskatīti starptautisko sadarbības partneru projekti un sasniegtie rezultāti Latvijā un kaimiņvalstīs. Ceturtās nodaļas ietvaros autors ir veicis pētījumu par Latvijas patērētāju pirkšanas paradumiem, problēmām, patērētāju tiesību zināšanām, kā arī pētījumā tika noskaidrots kuru no patērētāju tiesību aizsardzības organizācijām, Latvijas patērētāji uzskata par uzticamāko organizāciju mūsu valstī. Bakalaura darba kopējais apjoms 58 lapas, kurās izvietoti 8 attēli, 1 pielikums Pētījuma periods: Sākot no 2004gada.-2010.gadamen_US
dc.description.abstractBachelor work author: Inese Beršacka Bachelor paper „Consumer protection Latvian market” The work consists of four chapters and in the first chapter, the author examines the Latvian consumer rights and consumer policies. Views the consumer rights protection centre characteristics, goals, key tasks, rights and obligations. The second chapter is analyzed the good sales practices, customer service, customer complaint handling and prevention, since good sales practice is based on the opportunity to reduce customer frustration and a reduction in the number of complaints, reaching the consumer rights protection centre. The third chapter, the author of the reviews consumer law, consumer protection law comparative characteristics in Latvia and Estonia, you see the claim procedure in Latvia and Estonia are discussed, as well as international cooperation partners, projects and results achieved in Latvia and in neighbouring countries. The fourth chapter in the framework of the author has carried out a study on the Latvian consumer buying habits, problems, consumer knowledge, as well as research has shown that consumer protection organisations, consumers are considered trusted organizations in our country. Bachelor work total amount is 58 pages which contains 8 pictures, 1 appendix Study period: Starting from 2004-2010.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāju tiesību aizsardzība Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeConsumer protection Latvian Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record