Mārketinga stratēģijas izstrāde un pasākumu plāns uzņēmumā "Veselības centrs"
Autor
Cipulis, Guntars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2011Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
„Mārketinga stratēģijas izstrāde un pasākumu plāns uzņēmumā „Veselības centrs” darba tēma ir saistīta ar uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrādi, analīzi un nākotnes pilnveidošanās iespējām.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtām atziņām par mārketinga stratēģijas veidošanas aspektiem, izveidot uzņēmuma SIA „Veselības centrs” mārketinga stratēģiju un realizācijas taktiku un izstrādāt priekšlikumus tālākai mārketinga vadības virzīšanai un pilnveidošanai.
Darba uzdevumi ir saistīti ar literatūras avotu analīzi un mārketinga stratēģijas teorētiskajiem aspektiem, praktisku uzņēmuma darbības raksturojumu un analīzi, mārketinga stratēģijas izstrādi, realizāciju un aktivitāšu raksturojumu, kā arī realizētā procesa analīzi un priekšlikumu izstrādi.
Darbs sastāv no četrām nodaļām, kuras sadalītas apakšnodaļās. Pirmajā nodaļā analizēti mārketinga stratēģijas teorētiskie aspekti, otrajā aprakstīts jaunas preces radīšanas process un virzīšana tirgū, pārējās iztirzāts praktisks mārketinga stratēģijas veidošanas process un analīze uzņēmumā. Nobeigumā ir secinājumi un priekšlikumi, kā arī izmantotās literatūras un avotu saraksts.
Pētījuma rezultātā, ņemot vērā uzņēmuma darbības un kopējo tirgus situācijas analīzi, autors ir izveidojis mārketinga stratēģijas plānu, kas ietver sevī vairākas mārketinga aktivitātes, t.sk. jauna produkta izveidošanu un virzīšanu tirgū. Interesants risinājums ir jaunā produkta divējādā daba – tas pats rada ienākumus, paralēli veicot savdabīgu reklāmas, sabiedrisko attiecību un tiešās pārdošanas funkciju.
Bakalaura darbā izmantotā literatūra un avoti ir darbi un publikācijas par mārketingu, internetā pieejamie resursi, kā arī uzņēmuma iekšējie reglamentējošie un finansu dokumenti un sabiedrisko attiecību speciālista publicitātes atskaite.
Darbs sastāv no 88 lpp,tajā ir 10 tab., 24 attēli un 8 pielikumi.
Atslēgas vārdi: mārketinga stratēģija, mārketinga aktivitātes, mārketinga koncepcijas. "Marketing strategy and action plan for the company "Wellness center" The theme is related to the company's marketing strategy, analysis and future improvement options.
The work is based on the theory of an opinion on a marketing strategy-making aspects of a company "Health Center" marketing strategies and sales tactics and to develop proposals for the further mainstreaming of marketing management and development.
The main tasks are related to the literature for the analysis and marketing strategy, the theoretical aspects, practical business description and analysis, marketing strategy, marketing activities and characteristics, and to market the research and development of proposals.
The work consists of 4 chapters, divided into sections. The first chapter analyzes the marketing strategies of the theoretical aspects, the second describes the process of creating new products and promotion on the market, the other dealt with practical marketing strategy making process and analysis. Finally, the conclusions and recommendations, as well as references and index.
A study taking into account the company's operations and overall market analysis, the author has developed a marketing strategy plan, which includes a number of marketing activities, including new product creation and promotion on the market. An interesting solution is a new product on the dual nature - the same as generating income, accompanied by a kind of advertising, public relations and direct marketing functions.
Bachelor’ work in developing the use economic, statistical, ancets and graphical analysis methods, based on which the conclusions and makes proposals.
Bachelor's work and used literature sources are in the works and publications on marketing, internet resources available, as well as the company's internal regulations and financial documents and public relations publicity report.
The size of Bachelor’s Paper is 88 pages that includes 10 table, 24 figures and 8 appendix .
Keywords: marketing strategy, marketing, marketing concept.