Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorReiters, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:45Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16705en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13939
dc.description.abstractDarbā izklāstīta starptautiskās reklāmas efektīva komunikācija - teorētiskajā un praktiskajā interpretācijā. Bakalaura darba pirmajā daļā autors teorētiski pamato mārketinga komunikāciju procesu, reklāmas veidus un reklāmas lomu sabiedrībā. Bakalaura darbs sastāv no 93 lapām, 3 attēliem, 5 tabulām, darbā izmantots 51 literatūras avots.en_US
dc.description.abstractThis paper reflects the effective communication of international publicity – theoretical and practical interpretation. The first part of the Bachelor degree paper theoretically justifies the process of marketing communication, means of publicity and its role in society. The Bachelor degree paper consists of 93 pages, 3 images, 5 tables; 51 bibliography sources have been used in the work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautiskās reklāmas efektīva komunikācijaen_US
dc.title.alternativeThe Effective Communication in International Promotionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige