Uzņēmuma SIA "McĀbols poligrāgija" konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas
Author
Lavrova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovska, Brigita
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: „Uzņēmuma SIA „McĀbols poligrāfija“ konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas”.
Efektīva uzņēmuma darbība konkurences tirgus apstākļos iespējama gadījumā, ja uzņēmums ir konkurētspējīgs. Uzņēmuma tirgus stāvokļa stabilitāti nosaka tās saražotu preču konkurētspēja un iespēja īstenot konkurences cīņu.
Bakalaura darba mērķis ir uzņēmuma SIA “McĀbols poligrāfija” konkurētspējas novērtējums un šī uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas ieteikumu izstāde.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras saraksta un pielikumiem.
Darba gaitā tiek izpētīti konkurētspējas teorētiskie jautājumi; izskatīts uzņēmuma SIA „McĀbols poligrāfija” darbības raksturojums, poligrāfijas nozares vispārējais raksturojums un novērtējums; novērtēta uzņēmuma SIA “McĀbols poligrāfija” konkurētspēja un ir sniegtas rekomendācijas kā var paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju.
Bakalaura darba apjoms ir 70 lpp., 13 tabulas, 17 attēli. Darbā izmantoti 21 literatūras avoti, 2 pielikumi. Theme of this bachelor’s thesis is „Competitive of company Ltd. "Mc Ābols poligrāfija" and possibilities of its improvement”.
The enterprise market position stability is determined by the competitiveness of goods produced and ability to survive in difficult market conditions. The effective work of the enterprise in conditions of competitive market, if enterprise is competitive.
The main goal author sets in this thesis is comparative analysis of Ltd. “McĀbols poligrāfija” and exploration of company’s competitiveness possibilities (and investigation of enterprise competitive advantage).
The Bachelor Thesis consists of introduction, three chapters, conclusions, suggestions, list of literature and appendixes.
In the Bachelor are reviewed definitions of competition and competiveness; is given Ltd. „McĀbols poligrāfija” activities description, general profile of the printing industry and it’s assessment; made competiveness analysis of Ltd. “McĀbols poligrāfija” and in the process of it is revealed improvement possibilities of competitiveness.
The size of the Bachelor 70 pages, 13 tables, 17 pictures. In the source list 21 items, 2 appendixes.