SIA „LG Electronics Latvia” mārketinga komunikāciju analīze
Author
Nikodemus, Uģis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „SIA „LG Electronics Latvia” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga teorētisko avotu analīzi, izpētīt SIA „LG Electronics Latvia” veidoto mārketinga komunikāciju efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai.
Darba gaitā autors izmanto dažādas informācijas apkopošanas un analīzes metodes. Teorētiskās daļas veidošanai darba autors izmantoja literatūras referatīvās analīzes metodi. Informācijas iegūšanai par SIA „LG Electronics Latvia” tika izmantoti autora personīgās darba pieredzes laikā izdarītie novērojumi, kā arī tika izanalizētas uzņēmuma reklāmas, sabiedriskās saskares un citi informācijas avoti. Pētījuma daļā darba autors izstrādāja anketu ar mērķi noskaidrot sabiedrības domas par SIA „LG Electronics Latvia” veiktajiem mārketinga komunikācijas pasākumiem. Aptaujas iegūtos rezultātus autors apkopoja un veica to analīzi.
Darba kopējais apjoms, neieskaitot pielikumus, ir 67 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 18 attēli, 3 tabulas, 3 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 18 avotus. The subject of the bachelor paper is “Analysis of the Marketing Communications of the LG Electronics Latvia Ltd”. The goal of the study is to investigate efficiency of LG Electronics Latvia Ltd marketing communications by applying a method of theoretical sources analysis and to develop proposals for its enhancement.
Various methods of information gathering and analysis have been applied by the author. For the development of the theoretical part, the author used a method of the publications analysis. For acquiring of the information about the LG Electronics Latvia Ltd, the author used his own observations on the enterprise that have been based on his earlier working experience within the company. Moreover, advertisements, promotions, public communication and other materials of the company have been analysed. For the research part of the bachelor work, the author elaborated a questionnaire - in order to clarify a public opinion on the marketing communication measures performed by the LG Electronics Latvia Ltd. The obtained date were compiled and analysed.
The total volumes of the bachelor paper, excluding the annex, are 67 pages. The paper also includes 18 figures, 3 tables, 3 annexes. The list of used literature comprises 18 reference items.