Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovska, Brigitaen_US
dc.contributor.authorDāboliņa, Egijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:47Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:47Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18053en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13958
dc.description.abstractMūsdienās straujo uzņēmējdarbības vides izmaiņu dēļ arvien pieaug uzņēmuma darbības plānošanas nozīme. Taču ļoti daudzi uzņēmēji Latvijā noliedz plānošanas nozīmes nepieciešamību, pieņemot lēmumus, balstoties uz intuīciju. Darba mērķis: noskaidrot uzņēmuma „Ošukalns” stiprās un vājās puses, iespējas un draudus un izstrādāt attīstības stratēģiju uz uzņēmējdarbības vides faktoru analīzes bāzes. Bakalaura darba rezultātā noskaidrots, ka laika periodā no 2006. gada līdz 2010. gadam notikušās izmaiņas iekšējā un ārējā vidē būtiski ietekmējušās SIA „Ošukalns” darbību, saimnieciskos panākumus un attīstību, taču uzņēmuma vadība neveic tā darbības plānošanu un attīstības virzienu noteikšanu. Darbs satur 79 lapas, 7 tabulas, 21 attēlu un 42 bibliogrāfiskos nosaukumus. Atslēgvārdi: stratēģija, uzņēmējdarbības vide, SVID analīze, attīstības virzieni.en_US
dc.description.abstractNowadays, because of rapid changes in business environment increases the importance of planning of business. However, many entrepreneurs in Latvia deny the need of planning; instead they rely on decision making based on intuition. The aim of bachelor’s paper: to clarify the strengths, weaknesses, opportunities and threats of “Ošukalns” Ltd. and create a development strategy based on the analysis of the environmental factors. Bachelor’s paper reveals that in the period from 2006 to 2010 the changes in internal and external environment had a significant impact on “Ošukalns" Ltd., but the company's management does not plan its business activities and does not determinate development trends. The paper contains 79 pages, 7 tables, 21 figures and 42 bibliographic descriptions. Keywords: strategy, business environment, SWOT, development trends.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "Ošukalns" attīstības stratēģijaen_US
dc.title.alternativeDevelopment strategy of "Osukalns" LTD.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record