„Radio 101” tēla analīze
Author
Riekstiņa, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ‘Radio 101 tēla analīze”
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt raidstacijas „Radio 101” atpazīstamību un tēla priekšstatus mērķauditorijas vidū, balstoties uz organizācijas tēla veidošanas teorētisko aspektu analīzi, kā arī izstrādāt rekomendācijas pamatojoties uz pētījuma par „Radio 101” atpazīs-tamību un eošajiem priekšstatiem sabiedrībā.
1.nodaļa autore apskata organizācijas tēla teoētiskos aspektus. Tiek raksturota tēla uz-būve un tēla veidojošie elementi. 2.nodaļa ir veltīta organizācijas tēla veidošanas posmiem un to raksturojumiem. Raksturoti visi tēla veidošanas posmi- organizācijas analīze, mērķa grupu analīze, konkurentu darbības analīze, tēla veidošanas stratēģijas izveide. Tiek aplūkota korpo-ratīvo komunikāciju nozīme tēla veidošanas procesā.
3.nodaļa tiek veltīta „Radio 101” tēla izpētei. Lai novērtētu „Radio 101” veidoto tēlu, tiek veikta intervija ar „Radio 101” zīmola vadītāju. 4.nodaļā analizēti sabiedrības priekšstati par „Radio 101” un tā darbību.
Rezultātā, izskatot visus iepriekš minētos jautājumus, darbā tiek izstrādāti secinājumi un priekšlikumi radio stacijas „Radio 101” atpazīstamības un tēla veidošanas uzlabošanai.
Darba apjoms ir 79 lpp, 3 tabulas, 26 attēli un 8 pielikumi, literatūras saraksts ar 24 avotiem.
Atslēgvārdi: organizācijas tēls, korporatīvais tēls, tēla veidojošie elementi, tēla veido-šana, korporatīvās komunikācijas, mērķauditoriju priekšstati par organizācijas tēlu. Bachelor’s paper theme is ”Image analysis of Radio 101”
The aim of this bachelor’s paper is to investigate radio station’s „Radio 101” recognition and the notions among its target audience, which will be based on theoretical analysis of organization’s image creation. There are also recommendations developed for the „Radio 101” management, based on the research about the „ Radio 101” recognition and the existing publics beliefs.
In the first chapter the author looks at the theoretical aspects of creation of the organization’s image, as well as describes the structure of corporate image and its elements. Second chapter deals with image formation stages and its descriptions. All image formation stages are described – organization’s analysis, target group analysis, competitors’ activity analysis, the creation of image formation strategy. The corporate communication role at image creation process is described.
Third chapter is devoted to „Radio 101” image research. To evaluate „Radio 101” ima-ge, the Brand Manager of „Radio 101” was interviewed. The fourth chapter reveals the pub-lic’s views of „Radio 101” and the analysis of its activities.
As a result of the analysis of all the aforementioned points the author draws conclusions and makes suggestions in order to improve „Radio 101” recognition and the image creation recommendations.
The paper consists of 79 pages, 26 figures, 3 tables and 24 appendixes.
Key words: organization’s image, corporate image, elements of image formation, corporate communications, target audience conception of organization’s image.