Starptautiska uzņēmuma mārketinga stratēģijas Latvijas tirgū:,,Čilija PIZZA "piemērs
Author
Bērziņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir analizēt SIA „Čilija Pizza” mārketinga komunikācijas un izvērtēt cik tās ir bijušas un ir veiksmīgas vai neveiksmīgas un sniegt rekomendācijas tālākai darbībai mārketinga jomā.
Darba mērķa sasniegšanai tika veikti šādi uzdevumi:
1.Analizēti mārketinga teorētiskie aspekti;
2.Izpētīta ēdināšanas nozares Latvijā un Eiropā
3.Izpētīta uzņēmuma SIA „Čilija Pizza” mārketinga komunikāciju darbība;
4.Veikta aptauja;
5.Izanalizēti klientu aptaujas rezultāti;
6.Izstrādāti priekšlikumi mārketinga uzlabošanai;
Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām:
Pirmajā nodaļā tiek izpētīta mārketinga būtība un mārketinga stratēģijas apkopojot materiālus no dažādiem literatūras avotiem.
Otrajā nodaļā tiek izpētīta sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu vide Latvijā un Eiropā
Trešajā nodaļā tiek analizēta SIA „Čilija Pizza” iekšējā un ārējā vide. Tiek analizēts uzņēmums pēc SVID analīzes. Tika veikts pētījums par to, cik sekmīgi uzņēmums ir veidojis savu mārketinga komunikāciju ar klientiem , veicot klientu anketēšanu, tika veikta anketu analīze.
Darba nobeigumā tika izstrādāti priekšlikumi mārketinga komunikācijas darbības pilnveidošanai un apkopoti secinājumi The target of the thesis is to assess marketing activities in SIA "Čilija Pizza" and to make recommendations for further action in the field of marketing.
The following steps have been accomplished to reach the target:
1. Conduct analysis of marketing theoretical aspects;
2. Explore the food industry in Europe and in the Latvia
3. Explore marketing activities in the enterprise;
4. Analyze survey results gathered from the clients;
5. Develop proposals in order to improve marketing in SIA " Chili Pizza ".
The thesis consists of three parts.
In the first part of the thesis are explored the nature of marketing and marketing strategy, collecting materials from various literary sources.
In the second part of the thesis are studied catering environment Latvian and Europe
In the third part the inner and outer environment of SIA " Chili Pizza " has been analyzed, and SWOT analyze has also been carried out. Of the thesis there has been analyzed to which extent the enterprise has carried out all the marketing activities. Through customer questionnaires, was carried out a questionnaire analysis.
In the summary of the thesis there has been developed suggestions on how to improve marketing in SIA " Chili Pizza ", as well as conclusions have been carried out.