Sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu pieprasījumu analīze
Autor
Žuža, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Datum
2011Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba mērķis ir veikt sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu analīzi plānotajam uzņēmumam „Saldums”. Analīzē ir iekļauti posmi, kas ļauj izvērtēt un analizēt biznesa uzsākšanu. Ir noskaidrots, ka Jaunjelgavā nav pietiekams sabiedriskās ēdināšanas un konditorejas izstrādājumu piedāvājumu klāsts. Tamdēļ tiek veikta tirgus un attīstības iespēju analīze plānotajam uzņēmumam „Saldums”.
Darba ietvaros tiek iegūti rezultāti par konkurentiem, kuri ir ne tikai Jaunjelgavas vietējie uzņēmumi, bet arī tuvējās pilsētas Aizkraukle uzņēmums „Medus Lācis”, kura produkcija ir lielā mērā pieprasīta no Jaunjelgavas iedzīvotāju puses.
Darbā tiek veikta aptauja, kuras ietvaros tiek noskaidrots plānotā uzņēmuma „Saldums” potenciālo klientu pieprasījums pēc konditorejas izstrādājumiem. Aptaujā tiek iegūti dati par respondentu iepirkšanās biežumu, par summām, kuras viņi tērē par konditorejas izstrādājumiem ikdienā un svētkos, kādiem faktoriem pievērš uzmanību iegādājoties konditorejas izstrādājumus.
Atslēgvārdi: Tirgus analīze,Pieprasījuma analīze,Attīstības iespēju analīze,Anketēšana The goal is to perform analysis of public catering of designed establishment “Saldums”. Analysis contains sections which enables to evaluate and analyze business inception. It has been determined that city of Jaunjelgava does not provide sufficient public catering and supply of confectionery choice. Therefore the market and development opportunity analysis is carried out within the establishment “Saldums”.
The results are acquired within working process regard to competitors not only those of Jaunjelgava`s local food establishments but also the closed establishment „Medus Lācis” of city Aizkraukle which production is demanded by citizens of Jaunjelgava. Inquiry is being covered at the food establishment “Saldums” in order to clarify the potential customer demand of sweet pastry. Inquiry holds data of respondents shopping frequency, regarding to amount which they spend for sweet pastry daily and on holidays including the factors which are the most important for purchasing confectionery .
Keywords:Market analysis
Analysis of demand – Demand analysis
Development opportunity analysis
Questionnaries