Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorŅevska, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:57:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:57:49Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19157en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13976
dc.description.abstractBakalaura darbā ir analizēta situācija par vietējā tūrisma reklāmu Latvijā: apkopota teorētiskā informācija par tūrisma reklāmu, analizētas Latvijas vietējā tūrisma reklāma un tās tendences, veikta vietējo tūristu aptauja par vietējā tūrisma reklāmu. Darba saturs izklāstīts četrās nodaļās. Pirmajā nodaļā ir apkopota teorija par tūrisma reklāmu un tās īpašībām. Otrajā nodaļā ir definēts, kas ir vietējais tūrisms. Trešajā nodaļā ir analizētas Latvijas vietējā tūrisma tendences, tas reklāmas veidi un piemēri. Ceturtajā nodaļā aprakstīts veiktais pētījums un tā rezultāti par Latvijas vietējā tūrisma reklāmu un tās nepilnībām. Darbā beigās ir izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi vietējā tūrisma reklāmas pilnveidošanai. Saturs izklāstīts 65 lappusēs, kur izvietotas 9 tabulas un 6 attēli. Darbam ir 38 literatūras, citu avotu, interneta avotu nosaukumi un pielikumi. Pilna darba teksts sagatavots uz elektroniskā nesēja.en_US
dc.description.abstractThe presented Bachelor’s paper analyses situation about domestic tourism advertising in Latvia. The paper presents the theory about tourism advertising and advertisement, analyses the domestic tourism advertising and that tendencies in Latvia, and demonstrates the results or the domestic tourists’ survey. The paper consists of four parts. The first part contains processed information about tourism advertising, advertisement and that features. The second part contains domestic tourism definition. The third part gives analysis of the domestic tourism tendencies in Latvia, that advertising prospects and examples. The fourth part describes the performed investigation and its results about domestic tourism advertising in Latvia and that advertising shortcomings. The concluding part of the paper presents the drawn conclusions and advances suggestions about providing domestic tourism advertising in Latvia. The paper includes 65 pages, 9 tables and 6 pictures. The paper includes the list of 38 books and other sources of corresponding literature. The full paper prepared in electronic version.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLatvijas vietējā tūrisma reklāmaen_US
dc.title.alternativeDomestic Tourism Advertising in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record