dc.contributor.advisor | Batraga, Anda | en_US |
dc.contributor.author | Maculeviča, Sintija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:57:50Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:57:50Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 19715 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13986 | |
dc.description.abstract | „Zīmola idejas attīstīšana – problēmas un risinājumi”.
Bakalaura darbā tiek pētīta un analizēta zīmola veidošana un vadīšana vietai – pilsētai. Šobrīd šī ir aktuāla tēma, jo vietas zīmolvedības attīstību vecinājusi aizvien pieaugošā pilsētu globālā un lokālā konkurence, kā arī tirgus piesātinājums.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt zīmola veidošanas nosacījumus un attīstīšanas ideju atbilstību Ogres pilsētai, balstoties uz vietas zīmolvedības veidošanas un vadīšanas teorētisko aspektu analīzi, kā arī izstrādāt ieteikumus pamatojoties uz pētījumu par Ogres pilsētas zīmolu. Uzdevumi, lai sasniegtu mērķus, ir izpētīt un apkopot teoriju par zīmolu un zīmolvedību, apskatīt pilsētu - Ogri - vietas zīmola attīstības kontekstā, veikt aptauju un rezultātā izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus vietas zīmola attīstībai.
Bakalaura darba apjoms ir 69 lapaspuses, kuras satur 22 attēlus un 2 tabulas, un ir papildināts ar 1 pielikumu. Darba tapšanā tika izmantoti 33 avoti.
Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola elementi, vietas zīmols, vietas zīmolvedība, vietas zīmolvedības struktūra. | en_US |
dc.description.abstract | „Developing the idea of brand – problems and solutions”
The bachelor’s paper consists of research and analysis about the process of developing a brand for a certain place – a city. It’s a very current topic at the moment because the developing of place branding has been urged from the process of growing competition between the global and local cities as well as the satiation in the market.
The goal of this bachelor’s paper was to research the brand developing process and ideas suitable to the city of Ogre according to place branding and its managing process’ analysis of theoretical aspects, as well as to work out suggestions based on the research about the brand of the city Ogre. Tasks in reaching the goal were to research and summarize the theory of brand and branding, to view the city of Ogre in the context of place branding, to make a questionnaire and make a conclusion as well as work out suggestions in developing place branding process.
The volume of the bachelor’s paper is 69 pages with 22 images and 2 tables as well as 1 appendix. 33 sources were used in the process of making this paper.
Key words: brand, brand elements, place brand, place branding, branding structure. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Zīmola idejas attīstīšana – problēmas un risinājumi. | en_US |
dc.title.alternative | Developing the ideas of brand – problems and solutions. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |